رئیس اتحادیه صنف لاستیک فروشان اهواز:
رئیس اتحادیه صنف لاستیک فروشان اهواز با اشاره به قیمت مصوب لاستیک و ابلاغ آن توسط اداره کل حمل و نقل و راهداران استان عنوان کرد: تا کنون به شهروندی که بگوید لاستیکی با قیمت مصوب از اداره حمل و نقل خریداری کردم؛ برخورد نکردم.
کد خبر: ۶۳۳۵۵۹
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۷ 23 July 2018

قدرت الله اورجینی در رابطه با قیمت لاسیتک در بازار اظهارکرد: قبلاً کارخانه‌های داخلی یکسری تخفیفات را به نمایندگی‌های فروش لاستیک می‌دادند اما اکنون به دلیل مشکلات اقتصادی دیگر نمی‌توانند این تخفیفات بدهند.

وی با اشاره به 6 شرکت لاستیک سازی در کشور، گفت: پس از حذف تخفیفات توسط این شرکت‌ها نمایندگی‌های فروش مجبور هستند لاستیک را با همان قیمت کارخانه به دست مشتری بدهند.

رئیس اتحادیه صنف لاستیک فروشان اهواز گفت: کارخانه‌های لاستیک در گذشته مواد اولیه تولید لاستیک را با قیمت دلار 4 هزارتومان تهیه می‌کرد اما اکنون باید با قیمت 8 هزار توان خریداری کند.

اورجینی با بیان اینکه قبلاً حدود 6 تا 7 درصد در فروش لاستیک تخفیف وجود داشت، عنوان کرد: اکنون این درصد برداشته شده و شرکت به دلیل افزایش قیمت مواد اولیه با قیمت کارخانه به نمایندگی‌ها می‌فروشد.

وی با تاکید بر اینکه قیمت تمام وسایلی که به کامیون مربوط است گران شده است، بیان کرد: قیمت لاستیک، سوخت، روغن و... افزایش قیمت داشته است.

اورجینی به نقل از مسئول اتحادیه کامیون‌داران گفت: لاستیک آپلود هندی را با قیمت 4 میلیون و 350 هزار تومان در اهواز به مصرف کننده می‌فروشند در صورتی که در بازار تهران 4 میلیون 750 هزارتومان است.

رئیس اتحادیه صنف لاستیک‌فروشان اهواز با اشاره به قیمت مصوب لاستیک و ابلاغ آن توسط اداره کل حمل‌ونقل و راهداران استان عنوان کرد: تاکنون به شهروندی که بگوید لاستیکی باقیمت مصوب از اداره حمل‌ونقل خریداری کردم برخورد نکردم.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار