عضو اتاق بازرگانی ایران تاکیدکرد؛
"عضواتاق بازرگانی ایران " خواستار برنامه ریزی وانسجام زودهنگام برای رفع خلائهای موجود در حوزه نظام مهندسی ساخت در مازندران شد.
کد خبر: ۶۳۱۹۲۶
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۱ 18 July 2018

الزام ضرورت هم افزایی مسوولین در مدیریت بحرانبه گزارش خبرنگار ما " عبدالله مهاجر" پیش ازظهر چهارشنبه در رویداد بین المللی توسعه و مهندسی ساخت اظهار کرد: یکی از اقدامات تاثیرگذار در حوزه صنعت مهندسی همدلی و همکاری مسئولان، مهندسان و متخصصان است و چنانچه تمامی مسئولان و متخصصان در کناریکدیگر باشند می توانند خلاهایی که در حوزه های مختلف بخش مهندسی وجود دارد را به سهولت مرتفع کنند.
عضو شورای اداری استانداری مازندران با بیان اینکه یکی از وظایف هیات مدیره اتاق بازرگانی در حوزه مهندسی، حمایت از مهندسان است، گفت:باید اقدامات زیربنایی و مدون کارگشا انجام دهیم تا زمینه ارتقا و رفع مشکلات مهندسان فراهم شود.
عضواتاق بازرگانی ایران تصریح کرد: همه ما باید به عنوان تولیدکننده در جایگاه خود، موضوعات را رصد کرده و فهم درستی نسبت به بهره برداری از مسائل داشته باشیم تا بتوانیم خدمات خوبی به کشور ارائه دهیم.
عضواتاق بازرگانی ایران با تاکید به اینکه قبل از هر بحرانی به مدیریت بحران بپردازیم، اظهار کرد: برگزاری این همایش ها نقش تاثیرگذاری در رفع مشکلات وسنگلاخ و ازسویی دیگر سبب پیشرفت و توسعه ظرفیت ها میشود
رئیس اتاق بازرگانی مازندران همچنین خاطرنشان کرد: اتاق بازرگانی در هر جا که بتواند در ارتقای توسعه تاثیرگذار باشد. حمایت خود را اعلام می کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار