در رده‌هاي نوجوانان و جوانان صورت مي‌گيرد
هشت كاراته‌كاي استان قم از امروز در نخستين دوره مسابقات ليگ كاراته‌وان دختران قهرماني كشور براي كسب عنوان‌هاي برتر به ميدان مي‌روند.
کد خبر: ۶۲۴۴۸۱
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۲ 28 June 2018

 

به گزارش تابناک قم، نخستین دوره مسابقات لیگ کاراته‌وان ایران در هر دو بخش دختران و پسران با حضور استعدادهای این رشته در استان‌های مختلف طبق برنامه‌ریزی فدراسیون کاراته از امروز به میزبانی تهران و در در هر دو قسمت کاتا و کومیته برگزار می‌شود.

فدراسیون کاراته مرحله نخست لیگ کاراته‌وان ایران را در بخش دختران امروز و در بخش پسران فردا به میزبانی مجموعه ورزشی شهید همت تهران برگزار می‌کند، در حالی که رقابت‌ها با کاتای انفرادی و تیمی نوجوانان و جوانان آغاز می‌شود و سپس پیکارهای بخش کومیته به انجام می‌رسد.

تیم منتخب کاراته دختران قم در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان بخش کومیته با حریفان شرکت کننده در نخستین دوره پیکارهای لیگ کاراته‌وان ایران به رقابت می‌پردازد، در حالی که ترکیب این تیم را دو کاراته‌کای رده نوجوانان و 6 نفر در رده جوانان تشکیل می‌دهند.

در رده سنی نوجوانان نگین دریس و مبینا ابرقویی نماینده‌های هیات کاراته استان قم در این مسابقات به شمار می‌روند، ضمن اینکه در رده جوانان ریحانه شمس‌اللهی، حانیه محمدی، مائده مومنی، مهدیس امیری و صبا خانی عضو تیم منتخب قم هستند و در بخش کاتای رده جوانان نیز هدیه‌سادات موسوی به میدان می‌روند.

این در حالی است که چهار داور به نمایندگی از استان قم به نام‌های طاهره جهان‌دیده، طاهره حیدری‌کمال، آرزو شریفی و ریحانه قاسمی در این مسابقات به قضاوت رقابت دختران کاراته‌کای شرکت کننده از استان‌های مختلف می‌پردازند و سرپرستی تیم منتخب دختران هیات کاراته قم را خانم زاهدی بر عهده دارد.

دختران کاراته‌کا علاوه بر کاتای انفرادی و تیمی نوجوانان و جوانان ، در اوزان منهای 42، 47، 54 و به اضافه 54 کیلوگرم روز نخست کومیته و اوزان منهای 48، 53، 59 و به اضافه 59 کیلوگرم روز دوم کومیته برای به دست آوردن مقام‌های برتر مسابقه می‌دهند و سپس مسابقات پسران برگزار می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار