همزمان با فرا رسیدن فصل تابستان و آغاز اوقات فراغت كودكان، نوجوانان و جوانان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نيشابور نسبت به برپایی تعداد ۱۹۰ پايگاه اوقات فراغت اقدام کرد.
کد خبر: ۶۰۱۶۴
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۶ 11 July 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور دبير اوقات فراغت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نیشابور گفت: با برنامه ريزي صورت گرفته و تشكيل ستاد اوقات فراغت در اين اداره بافعال سازی دبیرخانه برنامه های اوقات فراغت تابستان امسال را درمراكز تحت پوشش ونظارت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي نيشابور در شهرها و بخش های تابعه این شهرستان متمركز کرده است.

حجت الاسلام هادی حسين آبادی بیان کرد: از تعداد ۱۹۰ پايگاه تعداد ۱۳۸ پايگاه آن مستقر در كانون های فرهنگي و هنری مساجد، ۳۹آموزشگاه آزاد هنری، سينمايي وگريم، تعداد ۱۰موسسه فرهنگی، هنری و موسسه قرآن و عترت و۱۱ انجمن فرهنگی، ادبي و هنری در پایگاه مجتمع امور هنري و يك پايگاه سينما شهر فيروزه و یک پايگاه در مركز تربيت مدرس قرآن كريم فعالسازی شده است.

حسين آبادی عنوان داشت : در اين مراكز هنرجويان به طور ميانگين در ۳۰ رشته قرآنی، فرهنگي، ادبی و هنری آموزش های لازم را زيرنظر اساتيد مجرب فرامي گيرند.

دبير اوقات فراغت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان نيشابور خاطرنشان کرد: طی این مدت بازدید و سرکشی مستمر از پایگاه های اوقات فراغت صورت خواهدپذیرفت و هنرجویان از برنامه های جنبی ازقبیل اردوهای سیاحتی وزیارتی، استخر، سینما و بازدید از اماکن گردشگری شهرستان استفاده می کنند.

حسين آبادي تصريح كرد : اداره فرهنگ وارشاد اسلامی نیشابور بر اساس ارزیابی دبیرخانه ستاد اوقات فراغت شهرستان مقام اول تعداد پایگاه های اوقات فراغت را با ۱۸۲پایگاه در سال ۹۳ کسب کرده است و اميدواريم امسال جذب افراد در کلاس ها ي اوقات فراغت نسبت به سنوات گذشته بيشتر باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار