رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین:
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت:در حال حاضر ۲۲۷ واحد صنعتی برای نوسازی در سامانه ثبت نام کرده اند که از سوی بانکهای استان فقط ۵ میلیارد و ۷۰۰ میلون تومان به ۴ واحد پرداخت شده است.
کد خبر: ۶۰۰۸۸۱
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۴ 05 May 2018

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تابناک قزوین،دومین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید روز شنبه با حضور رحمانی قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت، قربانی معاون برنامه ریزی شرکت شهرک های صنعتی کشور، زاهدی استاندار، داود محمدی نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی، مدیران دستگاههای اجرایی در استانداری قزوین برگزار شد.
 
علی پرزحمت در این جلسه با اشاره به نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری به نام حمایت از کالای ایرانی، گزارشی از روند پرداخت تسهیلات بهین یاب در استان ارائه کرد.

این مقام مسئول گفت: تاکنون به ۱۰۰۷ واحد در بخش صنعت و کشاورزی به مبلغ ۸۸۹ میلیارد تومان تسهیلات به صورت مستقیم، رونق تولید و انتقالی از سال ۹۵ صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: تاکنون ۲۲۷ متقاضی در سامانه نوسازی و بهین یاب در استان ثبت نام کرده اند و ۴ مورد تسهیلات به مبلغ ۵۷ میلیارد ریال پرداخت شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تصریح کرد: در سال گذشته ۲۴ طرح بالای ۶۰ درصد و ۲۰۲ طرح سرمایه درگردش داشتیم که ۱۴ مورد طرح کشاورزی با پیشرفت ۶۰ درصد شناسایی شد.

به گفته پرزحمت ،تعداد ۷۸۵ مورد از طرح ها در جلسات کارگروه رد شده که ۴۶۹ مورد صنعتی و ۳۱۶ مورد کشاورزی بوده است.

وی بیان کرد: همچنین ۲۲۶ فقره از طرح ها در دست بررسی است و ۵۳۳ فقره قبول شده و ۲۲۶ طرح صنعتی با ۳۱۷ میلیارد تومان و ۳۰۷ طرح کشاورزی با ۸۵ میلیارد و ۲۰ میلیون تومان پرداخت شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یادآورشد: در حال حاضر ۲۲۷ واحد صنعتی برای نوسازی در سامانه ثبت نام کرده اند که از سوی بانکهای استان فقط ۵ میلیارد و ۷۰۰ میلون تومان به ۴ واحد پرداخت شده است.

وی اضافه کرد: در استان ۱۵ پروژه برای پرداخت تسهیلات بیش از ۵ میلیارد تومان تصویب شده که چون اختیار استانی اجازه نمی دهد موضوع به تهران ارسال شده تا مصوب شود.

به گفته او، در ستاد تسهیل از مصوبات سال قبل ۷۴۴ مورد انجام شد که ۷۵.۸ درصد عملیاتی شده و ۲۴۷ مورد معادل۲۴.۹۲ درصد در دست انجام است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار