دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قزوین از کاهش ۳۳ درصدی سرقت در ایام نوروز در استان قزوین نسبت به مدت مشابه در سال گذشته خبر داد.
کد خبر: ۱۱۶۲۰۸۲
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۸ 09 April 2024

به گزارش تابناک قزوین، حسین رجبی در این خصوص اظهار کرد: سرقت از جمله جرائمی است که آثار منفی اجتماعی و روانی آن تا مدت‌ها در جامعه ماندگار بوده و مشکلات مختلفی را برای شهروندان ایجاد می‌کند.

وی با بیان اینکه پیشگیری از وقوع سرقت باید در اولویت دستگاه‌های مسئول قرار بگیرد، گفت: تأمین امنیت جامعه خط قرمز دستگاه قضایی است و بر اساس سند تحول قضایی باید اقدامات پیشگیرانه و قاطعانه در خصوص افرادی که نظم و امنیت جامعه را بر هم زده و به اموال مردم خسارت وارده می‌کنند صورت بگیرد.

بنا بر اعلام روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین، رجبی اضافه کرد: در همین راستا قرارگاه پیشگیری و برخورد با سرقت در دستگاه قضایی استان تشکیل و اقدامات پیشگیرانه قابل توجهی در حوزه‌های مختلف از حیث جلوگیری از وقوع سرقت برنامه‌ریزی و اجرا شد.

به گزارش ایسنا، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قزوین در پایان تصریح کرد: بر اساس آمار‌های احصا شده، میزان سرقت در ایام نوروز در استان قزوین نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۳۳ درصد کاهش داشته است.

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار