مربي تيم كشتي فرنگي استان قم خبر داد
مربي تيم كشتي فرنگي استان قم از آمادگي سه فرنگي‌كار قم براي حضور در مرحله نهايي مسابقات انتخابي تيم ملي كشتي فرنگي و كسب سهميه ميادين آسيايي و جهاني خبر داد.
کد خبر: ۵۹۹۶۷۷
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۷ 02 May 2018

به گزارش تابناک قم،مهدی علیزاده‌پورنیا اظهار کرد: مسابقات انتخابی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی رده سنی بزرگسالان روزهای 19 تا 21 اردیبهشت ماه به میزبانی تهران در سالن ورزشی شهدای هفتم‌تیر به انجام خواهد رسید تا ترکیب تیم‌های اعزامی به دو رویداد برون‌مرزی مهم مشخص شود.

وی با بیان اینکه روح‌الله نعمتیان تنها نماینده قم در انتخابی مرحله مقدماتی تیم ملی کشتی آزاد بود و هفت فرنگی‌کار در گزینشی تیم ملی کشتی فرنگی به میدان رفتند، افزود: رقابت‌های مرحله پایانی انتخابی تیم ملی کشتی آزاد در اوزان منهای 57، 61، 65، 70، 74، 79، 86، 92، 97 و 125 کیلوگرم برگزار می‌شود.

مربی تیم کشتی فرنگی استان قم افزود: قم در انتخابی مرحله نخست تیم ملی کشتی فرنگی هفت سهمیه داشت اما دو کشتی‌گیر ما به نام‌های علیرضا نجاتی و محمدجواد رضایی با صلاحدید کادر فنی به میدان نرفتند و از بین سایر نفرات، سه فرنگی‌کار روی سکو رفتند.

وی خاطرنشان کرد: چهره‌های شاخص قم در انتخابی مرحله نخست تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان مهدی ابراهیمی، علی قیطاسی و علی‌اکبر حیدری بودند، در حالی که حیدری قهرمان وزن 82 کیلوگرم شد، قیطاسی در وزن 87 کیلوگرم روی سکوی سوم ایستاد و حیدری در وزن 97 کیلوگرم رتبه نخست را کسب کرد.

علیزاده‌پورنیا افزود: پیکارهای انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان در اوزان 55، 60، 63، 67، 72، 77، 82، 87، 97 و 130 کیلوگرم برگزار می‌شود و سه نماینده قم در اوزان 82، 87 و 97 کیلوگرم برای دست‌یابی به سهمیه دو میدان آسیایی و جهانی با حریفان سرشاخ می‌شوند.

وی اظهار کرد: حریفان مهدی ابراهیمی در وزن 82 کیلوگرم به ترتیب مهدی محمدزاده از مازندران، کیوان رضایی از فارس، ابوالفضل صاحب‌کاری از خراسان رضوی و یوسف قادریان از البرز هستند و علی قیطاسی در وزن 87 کیلوگرم با حسین نوری از زنجان، مهدی فلاح و ایمان انصاری از تهران و مهدی بالی از مازندران مسابقه می‌دهد.

مربی تیم کشتی فرنگی استان قم در پایان عنوان کرد: در وزن 97 کیلوگرم نیز علی‌اکبر حیدری از قم با قهرمان جهان و المپیک یعنی قاسم رضایی و امیرحسین حسینی از مازندران، امیرحسین میری از کرمانشاه، محمد یگانه از ایلام، محمد بیرانوند و سیدمصطفی صالحی‌زاده از خوزستان روبه‌رو می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار