امام جمعه ابرکوه:
امام جمعه ابرکوه با بیان اینکه خلیج پهناور فارس برای همیشه سند هویت ملی ایران اسلامی است، گفت: ملت انقلابی ایران با عشق، علاقه ، توان و اقتدار خود از خلیج فارس حفاظت و حراست کرده و می کنند.
کد خبر: ۵۹۸۸۵۱
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۸ 30 April 2018

حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی روز دوشنبه در آستانه جشن های نیمه شعبان در دیدار جمعی از مسئولان شهرستان با تبریک ولادت حضرت مهدی (عج) افزود: رسمیت دادن به روز ملی خلیج فارس در تقویم رسمی کشور بعنوان سند ماندگار ملی از اقدامات ارزشمند دولت است.
وی افزود: خلیج نیلگون فارس در پهنای ایران اسلامی برای همیشه مثل خورشید در تاریخ جهان می درخشد . 
امام جمعه ابرکوه، با اشاره به ظرفیت های راهبردی منطقه ادامه داد: خلیج فارس به دلیل داشتن منابع انرژی زیاد، ظرفیت تاثیر گزاری بالا در تحقق اصول اقتصاد مقاومتی دارد.
حسینی با بیان اینکه مردم حاشیه خلیج فارس ظرفیتی عظیم برای وحدت جهان اسلام هستند، تصریح کرد: خلیج فارس ثبت جهانی است .
رییس شورای فرهنگی ابرکوه با اشاره به اینکه بیش از 200برنامه فرهنگی به مناسبت اعیاد شعبانیه در این شهرستان با مدیریت اداره تبلیغات اسلامی و دستگاه های فرهنگی برگزار می شود ادامه داد: مردم بخصوص جوانان و نوجوانان در این ایام با برگزاری جشن شئون دینی و شرعی را رعایت کنند.
وی با قدردانی از شرکت پرشور جوانان در جشن‌های ولادت امام حسین(ع)، حضرت ابوالفضل(ع) و امام سجاد (ع) یادآورشد : مردم این شهرستان آماده برگزاری جشن های با شکوه در 120 مسجد ، تکیه و حسینه هستند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار