نماینده مردم اسلام‌آباد غرب در مجلس گفت: دولت برای تحقق شعار امسال با قاچاقچیان دانه درشت برخورد جدی کند.
کد خبر: ۵۹۷۴۴۶
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۱ 28 April 2018

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم،حشمت‌الله فلاحت‌پیشه اظهار داشت: برای حمایت از کالای ایرانی، نخستین وظیفه دولت مبارزه با قاچاق کالا و برخورد با دانه درشت‌ها در این زمینه و کسانی که حق گمرگ را پرداخت نمی‌کنند، است.

وی با اشاره به اینکه شعار سال مبنی بر حمایت از تولیدات داخلی دارای دو بعد است عنوان کرد: یک بعد آن به خود تولیدکنندگان مربوط می‌شود و زمانی یک کالای ایرانی مورد حمایت قرار می‌گیرد که خود آن کالا جنبه‌های ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌حمایت‌کننده هم داشته باشد.

فلاحت‌پیشه با بیان اینکه متأسفانه برخی از تقلب‌ها در تولید کالای ایرانی سبب بی‌رغبتی مصرف‌کنندگان به خرید کالای داخلی شده است بیان کرد: این امر باید به طور جدی از سوی تولیدکنندگان جدی گرفته شود.

وی با بیان اینکه وظیفه دولت هم این است که مانع ورود کالاهای قاچاق به کشور شود گفت: در موضوع حمایت از کالای ایرانی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان و استانداردها لازم است.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قرار نیست که به بهانه حمایت از کالای ایرانی مردم کالاهای بی‌کیفیت داخلی را دریافت کنند اظهار کرد: از سوی دیگر با قاچاقچیان دانه درشت هیچ برخوردی نمی‌شود.

وی افزود: تولیدکنندگان داخلی باید همانند کالاهای خارجی خدمات پس از فروش خود را تقویت کنند.

 

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار