طرحی که روی میز مجلس است ؛
رییس شورای اسلامی شهر مشهد از ارسال لایحه الحاق پلیس راهور به شهرداری مشهد به مجلس شورای اسلامی خبر داد.
کد خبر: ۵۸۰۵۲
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۶ 06 July 2015

محسن انتظاری هروی در حاشیه بازدید اعضای شورای اسلامی شهر از مرکز کنترل ترافیک در جمع خبرنگاران ، اظهار داشت: بحث کنترل ترافیک با سیستم هوشمند در حوزه عبور و مرور عابران پیاده، خودروهای شخصی و خودروهای حمل و نقل عمومی باعث بهبود اوضاع در این حوزه شده است.

وی افزود: اگر در جهت بی‌مبالاتی، یک شهروند جانش را از دست بدهد قابل جبران نیست و یا به تاکسی و اتوبوس و خودروهای شخصی خسارت وارد شود اگر چه که مالکیت آنها شخصی باشد اما از این جهت که سرمایه ملی تلف می‌شود، نکوهیده است. رییس شورای اسلامی شهر مشهد تصریح کرد: مشهد زائران و ساکنان زیادی را در خود جای می‌دهد که به تصویر کشیدن صحنه‌های تصادفات ضبط شده در مرکز کنترل ترافیک می‌تواند گام مهمی در جهت فرهنگ‌سازی عبور و مرور خودروها و عابران باشد.

انتظاری هروی تصریح کرد: طرح جامع مرکز کنترل ترافیک تهیه شده و در حال اجرا است که مقرر گردید گزارشی از نحوه اجرای این طرح در صحن علنی شورای اسلامی شهر ارائه گردد.

وی خاطرنشان ساخت: باید به نحو مطلوبی از تکنولوژی روز دنیا در امور کنترل ترافیک استفاده شود. در این راستا اتفاقات خوبی رخ داده که یکی از این موارد خریداری 15 دوربین نظارت تصویری 360 درجه و نصب انها در نقاط حساس ترافیکی است.

رییس شورای اسلامی شهر مشهد با تاکید بر اینکه استفاده از تجهیزات جدید ترافیکی باعث افزایش آسایش و امنیت مردم خواهد شد، ادامه داد: ما به عنوان شورا آماده حل مشکلات موجود ترافیکی هستیم. انتظاری هروی گفت: ما جایگاه قانونی در برخورد با تخلفات رانندگی و هدایت ترافیکی مردم نداریم و این وظیفه بر عهده پلیس راهور بوده که به صورت مستقل عمل می‌نماید. وی افزود: در تهران پلیس راهور به زیرمجموعه شهرداری این شهر اضافه شده که شهرداری مشهد نیز به عنوان دومین شهر لایحه این مهم را تهیه و به مجلس شورای اسلامی ارائه داده است.
همچنین به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر مشهد، وی با تاکید بر اینکه مشهد در برخی جهات باید مورد توجه بیشتری حتی نسبت به تهران قرار گیرد، اظهار داشت: ما نیز پیگیر الحاق پلیس راهور به شهرداری مشهد هستیم تا امور ترافیکی شهر نظم بیشتری پیدا نموده و به اهداف ترسیم شده این حوزه برسیم

لایحه الحاق پلیس راهور به شهرداری مشهد روی میز مجلس
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
seyed
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
ن بهتون که راحت به خاطر الیت و طرح مزخرف ترافیک مردمو جریمه کنین کی میدونه که الیت مال ... واون الان تو دبی پول زائرا و مجاورای امام رضا رو میخوره
تابناک میدونم چاپ نمیکنی تو هم نون به نرخ روز میخوری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار