دبیر جشنواره نقاشی پرچم خبر داد
دبیر جشنواره نقاشی پرچم با بیان اینکه دو دوره اخیر این جشنواره به صورت استانی برگزار شد گفت: به دنبال برگزاری سومین دوره جشنواره نقاشی پرچم به صورت ملی هستیم.
کد خبر: ۵۷۶۳۵۸
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۵ 08 March 2018

به گزارش تابناک  قم، سعید تهرانی ظهر امروز در مراسم اختتامیه جشنواره نقاشی پرچم در تالار مرکزی قم با اشاره به ویژگی‌های این جشنواره اظهار کرد: سال گذشته هشت هزار نقاشی به نخستین دوره جشنواره نقاشی پرچم رسید و با استقبال زیادی از طرف دانش آموزان مواجه شدیم.

وی ادامه داد: امسال نزدیک به 31 هزار و 550 برگه نقاشی به دبیرخانه جشنواره پرچم رسید، دانش آموزان پایه اول تا ششم ابتدایی در این دبیرخانه شرکت کردند و داوری جشنواره در سه مرحله صورت گرفت.

دبیر جشنواره نقاشی پرچم افزود: 250 دانش آموز در این جشنواره برگزیده شدند، در میان این برگزیدگان 11 دانش آموز از مدرسه استثنایی ابابصیر حضور داشتند.

تهرانی برگزاری جشنواره نقاشی پرچم را از جمله برنامه‌های فرهنگی شهرداری قم دانست و تصریح کرد: شهرداری برای این جشنواره هزینه زیادی کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به دنبال برگزاری سومین دوره جشنواره نقاشی پرچم به صورت ملی هستیم البته دو دوره اخیر این جشنواره به صورت استانی برگزار شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار