رئيس هیأت فوتبال استان قم خبر داد
رئيس هیأت فوتبال استان قم از آغاز دوره آموزش مربيگري تخصصي دروازه‌باني سطح يك آسيا با حضور مدرس مجرب اين رشته در قم خبر داد.
کد خبر: ۵۷۶۱۰۶
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۷ 08 March 2018

به گزارش تابناک قم، کریم بهرامی اظهار کرد: با برنامه‌ریزی به عمل آمده در کمیته آموزش هیأت فوتبال استان قم، دوره مربیگری دروازه‌بانی سطح یک آسیا برای نخستین بار در قم با حضور مربیانی از قم و چند استان دیگر برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این دوره آموزشی با تدریس استاد جلال بشرزاد دروازه‌بان اسبق تیم ملی و چند باشگاه شاخص فوتبال ایران و با حضور مربیانی از سراسر کشور در حال برگزاری است و تا روز شنبه نوزدهم اسفندماه ادامه خواهد داشت، ضمن اینکه مربیان روزانه چهار جلسه در قالب دو جلسه عملی و دو جلسه تئوری در مجموعه ورزشی تختی آموزش می‌بینند.

رئیس هیأت فوتبال استان قم در ادامه به حضور ناظر داوری فوتبال قم در بازی نیمه نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور اشاره و بیان کرد: حسین نجاتی از قم در بازی تیم‌های استقلال خوزستان و خونه به خونه بابل از مرحله نیمه نهایی  جام حذفی فوتبال ایران به ‌عنوان ناظر داوری حضور می‌یابد، دیداری که از ساعت ۱۵ روز جمعه هجدهم اسفند ماه در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار می‌شود.

وی در ادامه به برنامه‌ریزی کمیته جوانان و استعدادیابی این هیأت برای برگزاری دیدارهای هفته پایانی لیگ نونهالان فوتسال قم اشاره و بیان کرد: این لیگ با حضور 10 تیم متشکل از بازیکنان مستعد و آینده‌دار فوتسال به هفته پایانی خود رسیده و روز جمعه هجدهم اسفند قهرمان مشخص می‌شود.

بهرامی اقدام این کمیته در نام‌گذاری رقابت‌های لیگ فوتسال نونهالان زیر 14 سال قم با عنوان گرامیداشت مقام شامخ شهید فهمیده و ۳۶ هزار شهید دانش‌آموز را یک حرکت فرهنگی مثبت و پسندیده دانست و افزود: در هفته پایانی المپیاد با هنرجو، مرصاد با آرش، میلاد نور با شهرداری قم، منتظران با الوند و مهدیار با نبرد در پنج بازی حساس به مصاف یکدیگر می‌روند تا تیم قهرمان در سالن شهدای شهرداری قم مشخص شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار