استاندار یزد خبر داد؛
نشست مشترک استاندار یزد با روسای دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی و جهاددانشگاهی استان به منظور بحث و گفت‌و‌گو پیرامون میزان اجرایی شدن تفاهم‌نامه موجود فی‌مابین این سه نهاد و پژوهشکده رویان مبنی بر ایجاد پژوهشکده مهندسی بافت در استان و امور جانبی آن برگزار شد.
کد خبر: ۵۷۵۰۶
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۴ 05 July 2015
به گزارش تابناک یزد در این دیدار هر کدام از حاضرین، گزارشی از اقدامات صورت گرفته در راستای اجرایی کردن مفاد این تفاهم‌نامه را به استحضار استاندار رساندند.

"سيد محمد میرمحمدی"‌ استاندار یزد نیز با تاکید بر لزوم ایفاي وظایف محوله در قالب این تفاهم نامه از سوی دستگاه‌های ذیربط، کار در حوزه پژوهش و تحقیق را لازمه استان ذکر کرد و گفت: در این رابطه استانداری حداکثر حمایت و نقش‌آفرینی لازم را معمول خواهد داشت.

وي تاکید کرد: دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی(ره) و جهاد دانشگاهی استان، باید تمامی اقدامات انجام شده در راستای تحقق مفاد این تفاهم‌نامه چهار جانبه را به صورت مکتوب به استانداری اعلام کنند.

در پایان این نشست نيز  تسریع در ساخت مرکز بانک خون بند ناف با ظرفیت پنج هزار نفر از سوی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی(ره) یزد، تکمیل و بهره‌برداری ساختمان پیوند اعضاء از سوی این دانشگاه،  بررسی امکان صدور مجوز ایجاد بانک HLAتوسط دانشگاه علوم پزشکی یزد به جهاد دانشگاهی استان، اختصاص مکانی مناسب از سوی دانشگاه علوم پزشکی یزد به جهاددانشگاهی جهت ایجاد پژوهشکده مهندسی بافت و بانک  HLA و  ایجاد کارگروه سلول‌های بنیادی توسط جهاددانشگاهی استان به ریاست استاندار، به تصوب رسيد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار