رئیس هیات والیبال استان کرمانشاه خواستار حمایت مسئولین و مدیران از ورزش استان شد.
کد خبر: ۵۵۹۹۵۸
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۴ 31 January 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،محمد منصوری، از عدم حمایت مسئولین و مدیران استان از ورزش کرمانشاه انتقاد کرد و گفت: کرمانشاه در همه رشته‌های ورزشیاستعداد‌های بسیار خوبی دارد، اما از نظر اسپانسر و حامی مالی در فقر است.

وی ادامه داد: حدود ۴۰ هیات ورزشی در استان فعالیت می‌کنند، اما هیچکدام نتوانسته‌اند یک تیم در لیگ برتر کشور داشته باشند.

رئیس هیات والیبال کرمانشاه از مسئولین استان خواست برای کمک به ورزش کرمانشاه آستین‌ها را بالا بزنند.

وی با بیان اینکه در اکثر استان‌های کشور شهرداری‌ها حامیان اصلی ورزش هستند، عنوان کرد: هر بار ازشهرداری کرمانشاه کمک خواسته‌ایم، جواب منفی داده‌اند.

منصوری افزود: ۱۶ سال است هیات والیبال استان دچار مشکل نداشتن اسپانسر و حامی مالی است.

وی تصریح کرد: بی توجهی به والیبال استان باعث شده باوجود داشتن ظرفیت بسیار هیچ تیمی در لیگ برتر نداشته و دیگر الگویی برای جوانان علاقمند به این ورزش در استان نداشتهباشیم.

رئیس هیات والیبال استان گفت: وقتی یک استان در رشته‌های مختلف ورزشی در لیگ برتر کشور حضور داشته باشد، بزرگان ورزشی کشور نیز به آن استان خواهند رفت و همینموضوع باعث گرایش جوانان به سمت ورزش می‌شود.

وی با بیان اینکه مدیران استانی باید توجه کنند که در قبال جوانان مسئول هستند، گفت: اگر کمک نکنند استعداد‌های ورزشی استان به دست فراموشی سپرده می‌شوند.

منصوری همچنین به حضور بازیکنان والیبالیست کرمانشاهی در تیم‌های دیگر استان‌های کشور اشاره کرد و در ادامه اضافه کرد: برای مسابقات کشوری نیز تیم‌های والیبال استان رابه سختی و با منابع مالی خود اعزام می‌کنیم.

وی به علاقه جوانان استان به رشته والیبال اشاره کرد و یادآورشد: درفصل تابستان بین پنج تا شش هزار جوان علاقمند به والیبال در استان به آموزش این رشته مشغول می‌شوند، امااین آمار در فصل پائیز و تابستان ریزش می‌کند.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار