مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی از هوشمندسازی کلاس‌های ششم ابتدایی در سال گذشته با اختصاص یک میلیارد تومان اعتبار در این استان خبر داد.
کد خبر: ۵۵۷۸۹
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۵ 01 July 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی سید جواد حسینی در دهمین نمایشگاه بین‌‌المللی قرآن و عترت مشهد در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: مجوز 5 هزار نیرو از طریق استخدام و برگزاری آزمون در سراسر کشور از سوی وزارت آموزش و پرورش داده شده که بر اساس شیوه‌نامه تنظیم شده، این آزمون در راستای نظام جامع نیروی انسانی مبتنی بر جنس، رشته، مکان و مقطع برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در تابستان 94 آزمون استخدامی آموزش و پرورش در سراسر کشور برگزار می‌شود، تصریح کرد: هنوز شیوه‌ها و دستورالعمل‌های این آزمون به استان‌ها ارسال نشده است.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی با بیان اینکه این اداره کل برنامه‌ای برای مبالغ کمکی به خانواده‌های نیازمند در ماه رمضان امسال ندارد، افزود: کارت‌های هدیه 100 هزار تومانی برای همه معلمان در ابتدای ماه رمضان در نظر گرفته شد و به آنها تعلق گرفت.

حسینی، 30 درصد مدارس خراسان رضوی را هوشمند دانست و بیان کرد: هوشمندسازی کلاس‌های ششم ابتدایی در سال گذشته با اختصاص یک میلیارد تومان اعتبار در این استان انجام شده است.

وی اضافه کرد: امسال حدود 300 پروژه نیمه تمام از سوی خیران به اتمام می‌رسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار