در‌صورت اعلام آمادگی، واگن‌های کانتینر یخچال‌دار برای جابجایی مرکبات وجود دارد. ۵ هزار مسافر به صورت روزانه در راه‌آهن‌شمال جابجا می‌شود.
کد خبر: ۵۴۲۷۸۷
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۶ 24 December 2017
یوسف گران پاشا گفت: در‌صورت اعلام آمادگی جهاد کشاورزی مازندران، واگن‌های کانتینر یخچال‌دار برای جابجایی مرکبات وجود دارد.
 
 مدیر‌کل راه‌آهن شمال از افزایش ۳۸ درصدی جابجایی بار در راه‌آهن شمال خبر‌داد و گفت: بارگیری از گندم در سیلوی گندم نکا، مازوت، مواد‌سوختی و زغال‌سنگ انجام‌می‌شود.
 
وی افزود: در‌صورت اعلام آمادگی، واگن‌های کانتینر یخچال‌دار برای جابجایی مرکبات وجود دارد.
 
گران پاشا با اشاره به اینکه ظرفیت قطار‌گردشگری سوادکوه تا ۳۷۰ نفر است، گفت: برای بازدید گردشگران از پل‌شور‌آب، پل‌ورسک، ایستگاه ورسک و نقاط دیدنی مسیر توقف‌دارد و راهنمابان اقدام به توضیحات لازم می‌کنند.
 
مدیر‌کل راه‌آهن شمال با بیان اینکه مقصد قطار‌‎گردشگری تا پل‌سفید است و هماهنگی‌های لازم برای حضور این قطار‌گردشگری در شهر‌های زیراب و شیر‌گاه هم وجود دارد، افزود: آمادگی داریم تا با هماهنگی مرکز برای همکاری با شرکت‌های مرتبط با تور‌گردشگری هماهنگی لازم را انجام دهیم.
 
وی گفت: ۵ هزار مسافر به صورت روزانه در راه‌آهن‌شمال جابجا می‌شود.
 
وی با اشاره به وجود قطار‌گردشگری در سوادکوه افزود: قطار‌گردشگری سوادکوه از تهران تا پل‌سفید در روز‌های پنجشنبه تردد می‌کند.
 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار