رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش خراسان رضوی با اشاره به اینکه تاکنون ۱۰۵ هزار سهم از موقوفه مشارکتی قرآنی واگذار شده نسبت به همراه شدن خیران نیک اندیش و پیوستن به طرح «من واقف قرآنی هستم» تأکید کرد.
کد خبر: ۵۴۰۹۲۶
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۸ 19 December 2017

به گزارش تابناک : علی مهدوی‌خواه، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش خراسان رضوی، بیان کرد: ایده وقف مشارکتی قرآنی با هدف توسعه کمی و کیفی فعالیت های قرآنی در استان از سال گذشته طرح و با برگزاری جلسات متعدد ابتدای سال تحصیلی امسال شیوه نامه آن تدوین شد.
وی افزود: ابلاغیه این طرح همراه با پوسترهای تبلیغاتی به ۵۰۰۰ مدرسه در استان ارسال و ۴۷۰ هزار پاکت مخصوص واقف قرآنی طراحی شد.
مهدوی خواه با بیان اینکه تاکنون ۱۰۵ هزار سهم از موقوفه قرآنی با حضور ۳۰ هزار واقف دانش آموز، والدین و مدیران واگذار شده ، ابراز کرد: امید است این میزان به مبلغ قابل توجهی جهت خریداری موقوفه‌ای درآمدزا برای صرف در امور قرآنی آموزش و پرورش برسد.

خیران با طرح موقوفه مشارکتی قرآن همراه شوند
رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش خراسان رضوی با بیان اینکه مبالغ جمع آوری شده در طرح وقف مشارکتی قرآن، در دهه مبارک فجر تبدیل به عین منفعتی خواهد شد در خصوص نحوه مشارکت غیر حضوری ابراز کرد: یکی از روش‌های مشارکت در طرح وقف مشارکتی قرآن، عترت و نماز، استفاده از درگاه موبایلی است با شماره گیری *۰۷۸۰*۲۵۲۹# است.
وی در تشریح این مطلب افزود: علاقه‌مندان می توانند بعد از شماره گیری مذکور انتخاب گزینه وقف مشارکتی، قرآنی، دانش آموزی، استانی ، وارد کردن کد استان (۰۵۱) مبلغ مورد نظر را وارد کرده و مراحل پرداخت را انجام دهند.
رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش خراسان رضوی با بیان اینکه دانش آموزان آینده سازان و سرمایه‌های کشور هستند و مهم‌ترین عرصه حوزه قرآن است، نسبت به توجه به وقف در حوزه قرآن و عترت دانش آموزان تأکید و گفت: امید است که خیران نیک اندیش که توان مالی بالایی دارند با این طرح همراه و در موقوفه قرآنی سهیم شوند.






منبع : ایکنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار