/هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال/
تیم های استقلال خوزستان، فولاد و نفت آبادان در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال کشور رو در روی حریفان خود قرار می گیرند.
کد خبر: ۵۳۱۱۹۷
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۷ 29 November 2017
 هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال کشور از فردا (نهم آذرماه) آغاز می شود و شاگردان ویسی، پورموسوی و کمالوند به مصاف حریفان خود می روند.

سپاهان – استقلال خوزستان

وضعیت مالکیت باشگاه استقلال خوزستان پس از هفته ها مشخص شد و پیش از بازی در هفته سیزدهم با پیکان نیز این تیم از نظر مالی شارژ و همین باعث شد که استقلالی ها با انگیزه مضاعف در زمین حاضر شوند و پیروزی برسند.

به نظر می رسد استقلالی ها که اکنون تکلیف شان تاحدودی مشخص شده، مصمم تر از قبل هستند و برای بازی با سپاهان در هفته چهاردهم به خوبی آماده شده اند. همچنین باتوجه به این که ویسی رو در روی تیم سابق خود قرار می گیرد، انگیزه های بسیاری برای این دیدار دارد و همین موضوع می تواند جذابیت خاصی به این بازی دهد. 

 در آن سوی میدان نیز سپاهانی قرار دارد که امسال سپاهان همیشگی نبوده و به نتایج چندان خوبی دست پیدا نکرده است. در حال حاضر اختلاف امتیاز شاگردان کرانچار و ویسی یک امتیاز است و به ترتیب در رده های یازدهم و سیزدهم قرار دارند؛ این بازی باتوجه به اختلاف امتیاز بسیار کم زردپوشان اصفهانی و آبی پوشان خوزستانی، برای هر دو تیم جهت صعود در جدول رده بندی حائز اهمیت است.

شاگردان ویسی از ساعت 15:15 فردا (پنجشنبه) در دیداری خارج از خانه به مصاف شاگردان زلاتکو کرانچار می روند.

فولاد – سپیدرود رشت

فولادی ها اگرچه در ابتدای فصل به دلیل عدم هماهنگی و مصدومیت های بسیاری که گریبانگیر آن ها شد، نتوانستند به نتایج مدنظر دست پیدا کنند اما رفته رفته چنان در لیگ برتر محکم گام برداشتند که در حال حاضر با 23 امتیاز در رده چهاردهم جدول رده بندی قرار دارند.

شاگردان پورموسوی که این روزها به خودباوری رسیده اند و تنها برای سه امتیاز هر بازی می جنگند، پس از دو برد متوالی برابر تیم های پارس جنوبی و ذوب آهن، اینک به دنبال شکست سپیدرود رشت و رسیدن به سومین برد متوالی هستند. شاگردان نظرمحمدی نیز که در هفته های اخیر اصلا نتایج خوبی کسب نکرده اند، فردا برابر فولاد برای رهایی از انتهای جدول خواهند جنگید؛ پس این بازی باتوجه به این که فولادی ها در اندیشه کسب سومین برد متوالی و رشتی ها به دنبال جدایی از انتهای جدول هستند، مطمئنا زیبا و دیدنی خواهد شد.

فولاد از ساعت 15:30 فردا (پنجشنبه) در ورزشگاه غدیر اهواز پذیرای تیم سپیدرود رشت است.   

نفت آبادان – تراکتورسازی

نفت آبادان در بازی هفته گذشته مقابل سپاهان با عملکردی بسیار خوب موفق شد، این تیم را در ورزشگاه تختی آبادان آن هم برابر چشمان هواداران پرشور خود شکست دهد. نفتی ها در این بازی با درخشش جاسم کرار همان بازیکن مورد علاقه کمالوند که در روزهای خوب خود به سر می برد، به برد ارزشمندی رسیدند و خود را در جدول 17 امتیازی کردند.

شاگردان کمالوند این هفته نیز در یک بازی مهم به مصاف تراکتوری خواهند رفت که همانند نفتی ها در بازی هفته سیزدهم به برد رسیده است. دو تیم نفت و تراکتورسازی با روحیه خوب به مصاف هم خواهند رفت اما آن چه کفه ترازو را برای برد نفتی ها در این دیدار سنگین تر می کند، میزبانی این تیم و حضور تماشاگران پرشور آبادانی در ورزشگاه است. 

باتوجه به این که کمالوند دیگر نمی خواهد در نتیجه گیری متزلزل  نشان دهد، مطمئنا بازی این تیم با تراکتورسازی همچون دیدار هفته قبل برابر سپاهان دیدنی خواهد شد.

نفتی ها از ساعت 16:45 روز جمعه (دهم آذرماه) در ورزشگاه تختی آبادان میزبان شاگردان گل محمدی هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار