دبیر هیئت اسکواش خراسان‌رضوی گفت: اسکواش خراسان رضوی فاقد زمین اختصاصی تمرین و مسابقه است.
کد خبر: ۵۱۷۶۰۸
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۶ 31 October 2017
به گزارش تابناک : ایمان نصیرزاده اظهار داشت: با وجود اختصاص زمین ویژه اسکواش به تمام استان‌ها، هیئت این ورزش در خراسان‌رضوی زمین اختصاصی در اختیار نداشته و با اجاره‌ کردن دو زمین از هتل پارس به تمرین و مسابقه پرداخته می‌شود.

دبیر هیئت اسکواش خراسان‌رضوی گفت: فراهم کردن کارگاه‌های آموزشی برای آموزش‌ و پرورش؛ انعقاد تفاهم‌نامه با شهرداری برای همگانی کردن ورزش اسکواش و برگزاری کلاس‌های آموزشی از اقداماتی بوده که برای جذب عموم به این ورزش انجام شده اما رسانه‌ها عامل اصلی جذب مردم به اسکواش است.

نصیرزاده افزود: با برگزاری نخستین مرحله از لیگ استانی اسکواش در هفته اخیر، خراسان‌رضوی آمادگی لازم را برای برگزاری سه مرحله باقیمانده لیگ دارد؛ همچنین برنامه‌های آینده شامل برگزاری کلاس مربی‌گری، برقراری کارگاه آموزشی مربیان بهزیستی و مهدکودک،برگزاری مسابقات متعدد برای آقایان و برنامه‌هایی نظیر این بوده که در حال اجرایی کردن آنها هستیم.

وی خاطرنشان کرد: هیئت اسکواش تربت‌ حیدریه، چناران و نیشابور از شهرستان‌های فعال خراسان‌رضوی در رشته "اسکواش باز" است؛ به‌ طور تقریبی افزون بر 500 نفر در استان استعداد‌یابی شده که 250 نفر از این ورزشکاران در هتل پارس در حال آموزش هستند، تاکنون سه مقام بین‌المللی از کودکان زیر 15 سال سبب افتخار اسکواش خراسان‌رضوی شده است.






منبع : تسنیم 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار