جشنواره خیرین مدرسه ساز آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران فردا همزمان با افتتاح اولین مرکز آب درمانی ویژه دانش آموزان جسمی ـ حرکتی برگزار می شود.
کد خبر: ۵۱۲۴
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۵ 15 February 2015

به گزارش فارس، وجیه الله پرویزی مدیر آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران گفت: جشنواره خیرین مدرسه ساز آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران فردا همزمان با افتتاح اولین مرکز آب درمانی ویژه دانش آموزان جسمی ـ حرکتی در مدرسه استثنایی توانخواهان سعادت آباد برگزار می شود.

وی افزود: نیاز اساسی دانش آموزان با معلولیت های جسمی ـ حرکتی، انجام فعالیت های آب درمانی، توانبخشی، گفتار درمانی و فیزیوتراپی است که همگام با فعالیت های آموزشی، تأثیر بسیار زیادی در فرآیند آموزش این دانش آموزان دارد.

پرویزی با اشاره به افتتاح اولین مرکز آب درمانی ویژه دانش آموزان جسمی ـ حرکتی اضافه کرد: این مرکز خیّرساز آب درمانی در واقع اولین مرکز برای رسیدن به این هدف است که ویژه این دانش آموزان و مجهز به استانداردهای روز احداث شده است؛ ساخت این مرکز که 60 درصد آن به همت خیرین مدرسه ساز بنا شده است یکی از بزرگترین قدم ها در عرصه فعالیت های جانبی برای دانش آموزان جسمی- حرکتی و اوتیسم است.

وی همچنین ادامه داد: امسال یکی از سال های درخشش آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران در عرصه کمک های خیرین در ساخت فضاهای آموزشی بوده است؛ خوشبختانه 7 پروژه از اول سال تا به حال به همت خیرین مدرسه ساز برای دانش آموزان استثنایی ساخته شده است.

مدیر آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران افزود: ساخت اولین گلخانه خیری ویژه کشت گیاهان آپارتمانی، احداث مدرسه خیری کوهپایه در منطقه 12 تهران (اولین مدرسه هیأت امنایی استثنایی کشور)، افتتاح مجهزترین مرکز استثنایی کشور به نام شهید صیاد شیرازی، افتتاح مدرسه سرور به همت خیر نیکوکار دکتر نجفی در منطقه 11 تهران و افتتاح مدرسه صدرا به کمک خیر "روحی" در منطقه یک تهران از بزرگترین دستاوردهای آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران با یاری خیرین مدرسه ساز  بوده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار