فرماندار نیشابور گفت: با تصویب شورای فرهنگ عمومی نیشابور همایش بزرگداشت فضل بن شاذان 26 و 27 آذر ماه امسال همزمان با روز حوزه و دانشگاه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۰۹۴۵
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۴ 21 June 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور، غلامحسین مظفری اظهار کرد: برگزاری همایش بزرگداشت فضل بن شاذان باید کیفیت خوب و همراه با مباحث علمی و مقالاتی خوب و در شأن باشد تا بتوانیم فضای مناسبی در برگزاری همایش فضل بن شاذان داشته باشیم.

فرماندار نیشابور گفت: هیچ محدودیتی نمی‌تواند مانع برگزاری این همایش شود و موضوعات کلی مانند تاریخ، اعضای ستاد و محورها و زمان شروع فراخوان به‌زودی مشخص می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: دانشگاه‌ها از بودجه فرهنگی استفاده کنند و هر ماه که جلسه شورای فرهنگ عمومی برگزار می‌شود گزارش کار خود را در جلسه ارائه دهند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور نیز در ادامه گفت: مقرر شد 26 آذر 94 مراسم افتتاحیه و علمی همایش بزرگداشت فضل بن شاذان برگزار شود و شب همان روز در جوار آرامگاه فضل بن شاذان مراسم پر فیض دعای کمیل با پخش زنده از صدا و سیما برگزار شود و در روز جمعه 27 آذر ماه نماز جمعه در آرامگاه فضل بن شاذان برگزار می‌شود.

عباس کرخی همچنین به مصوبات شورای فرهنگ عمومی نیشابور در مورد دهم تیر 94 سالروز ورود امام رضا «ع» به نیشابور اشاره کرد و افزود: در نهم تیر ماه امسال همایش علمی در محل امامزادگان محمد محروق و ابراهیم با همکاری اوقاف، بسیج، اصناف، دانشگاه‌ها، حوزه علمیه و آستان قدس برگزار می‌شود و در هشت نقطه شهر در مساجد و هیئت‌های مذهبی که به نام امام رضا (ع) مزین شده جشن برگزار می‌شود و در دهم تیر ماه 94 صدای نقارخانه و صلوات خاصه در ساعت 9 و 17 در فضای خیابان‌ها و ادارات پخش می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار