معاون وزیر صنعت مطرح کرد:
معاون امور صنایع وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: صنایع غذایی در اولویت نوسازی تجهیزات قرار دارند و اگر صنایع غذایی نتوانند محصول به روز و با کیفیت تولید کنند، تعطیل خواهند شد.
کد خبر: ۵۰۵۷۹۳
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۹ 09 October 2017
به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک، محسن صالحی نیا در نشست با فعالان اقتصادی بخش خصوصی استان کرمانشاه که امروز (۱۷ مهر) برگزار شد، افزود: سیاست ما در حوزه 
صنایع غذایی ایجاد واحد جدید نیست، بلکه باید واحدهایی را که داریم از نظر امکانات و تجهیزات نوسازی کنیم و به ظرفیت کامل تولید برسانیم.

وی خاطر نشان کرد:عرضه مس اکنون در بورس انجام می شود و در پنج ماهه امسال 50 هزار تن مس در بورس عرضه شده که تلاش می کنیم این میزان تا پایان سال به بیش از 140 هزار تن برسدو به زودی روش مناسبی هم برای عرضه آلومینیوم در بورس اتخاذ می کنیم.

 احمد صفری نماینده کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: موقعیت استراتژیک استان کرمانشاه در غرب کشور و خصوصا پتانسیل همجواری با کشور عراق بسیار اهمیت دارد و می تواند زمینه توسعه اقتصادی استان را فراهم کند.

وی اظهار داشت:16 شهرک و‌ پنج ناحیه صنعتی در استان کرمانشاه وجود دارد  که تاکنون بیش از 800 قرارداد در این مناطق بسته شده و 368 واحد صنعتی و تولیدی در آنها به بهره برداری رسیده است.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار