شرکت مخابرات خراسان رضوی به دلیل قطع خطوط ۱۱۸ هزار مشترک تلفن ثابت در استان عذرخواهی کرد و ملزم شد تا نسبت به خسارت وارده به مردم اقدام کند.
کد خبر: ۵۰۳۷۹
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۱ 20 June 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خراسان رضوی درخصوص موضوع قطع بیش از ۱۱۸ هزار تلفن ثابت در استان که در نیمه خردادماه سال جاری اتفاق افتاد اظهار کرد: استانداری بلافاصله پس از وقوع حادثه، با حضور مدیرعامل شرکت مخابرات استان و دستگاه های نظارتی موضوع را پیگیری کرد و به جهت جلوگیری از تضییع حقوق مشترکان و مردم شریف اقداماتی صورت داد.

احسان ارکانی گفت: حسب دستور استاندار با همکاری شرکت مخابرات کلیه خطوطی که به اشتباه و قبل از موعد مقرر قطع شده بودند، تا پایان روز شنبه ۱۶ خرداد ماه سال جاری وصل و ارتباط برخی خطوط نیز تا ظهر یکشنبه برقرار شد.

رئیس کارگروه دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی غیردولتی اظهار داشت: شرکت مخابرات استان متعهد شد بابت وصل خطوط قطع شده در این ایام هیچ هزینه ای از مشتریک اخذ ننماید و یا در قبض آینده آن ها اعمال نکند.

ارکانی ادامه داد: مقرر شد مشترکانی که در همین ایام دچار قطعی تلفن و هزینه ای را از این بابت متحمل شده اند از سوی شرکت مخابرات استان این هزینه ها در قبض دوره بعدی به عنوان بستانکار از کارکرد مشترکان کسر شود.

وی خاطر نشان کرد: شرکت مخابرات ضمن عذرخواهی رسمی بابت اشتباه و بررسی عوامل این قصور که موجب آرزده شدن مردم عزیز شده، تمهیدات لازم جهت جلوگیری از تکرار آن را اندیشیده و نیز جهت جبران هزینه ای احتمالی مشترکین از ناحیه قطع ارتباط چند روزه، طرح و یا بسته ای شامل تخفیف – مکالمه رایگان و یا کسر مبالغی از هزینه تلفن ثابت مشترکینی که نسبت به قطع خطوط آنان اقدام شده را پیشنهاد داده و اعمال نماید.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خراسان رضوی تصریح کرد: شرکت مخابرات استان صرفاً در چارچوب قوانین و مقررات و دستورالعمل های ارسالی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و پس از اطلاع رسانی مناسب نسبت به قطع تلفن مشترکان بدهکار اقدام کرده و مقرر شد شرایط این موضوع و نحوه محاسبه آن به مشترکان شرکت اطلاع رسانی شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار