مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف کرمانشاه با بیان اینکه طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس از اول شهریور در کرمانشاه آغاز شده، گفت: عمده تمرکز ما بر بازار خیابان "مدرس" است که اکثر مردم خرید خود را در این محدوده انجام می‌دهند.
کد خبر: ۴۸۹۰۸۱
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۶ 04 September 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایسنا،رامین پهلوانی، اظهار کرد: طرح نظارت بر بازار بازگشایی مدارس از اوایل شهریور آغاز شده و تا اواسط مهر ماه که خرید مدرسه ادامه دارد، این طرح را ادامه می‌دهیم.

وی افزود: 14 نیروی بازرسی اتاق اصناف در دو شیفت صبح و بعدازظهر تا ساعت 20 و 30  شب بر بازار نظارت دارند. ضمن اینکه گشت‌های مشترکی هم با سایر مراجع نظارتی داریم.

مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف کرمانشاه اولویت بازرسی‌ها را با فروشندگان روپوش مدارس، پوشاک، کیف و کفش و لوازم تحریر دانست و یادآوری کرد: بر تولیدی‌های روپوش مدارس هم نظارت جدی داریم.

پهلوانی با تاکید بر اینکه عمده تمرکز بر بازار اصلی شهر است که مردم بیشترین خرید را دارند، خاطرنشان کرد: بیشتر بر راسته بازار خیابان مدرس تمرکز داریم. البته به هیچ عنوان از نظارت بر سایر نقاط بازار غافل نخواهیم شد.

مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف کرمانشاه عمده تخلفاتی که تاکنون در بازار مشاهده شده را نیز مربوط به گرانفروشی و عرضه جنس نامرغوب دانست و افزود: بر عرضه کالای قاچاق هم نظارت جدی داریم، اما مسئولیت جمع‌آوری با ما نیست.

پهلوانی از مردم خواست تخلفات اقتصادی که در بازار مشاهده می‌کنند را با تلفن 124 و یا  38258840 در میان بگذارند. 


منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار