در هفته دولت
در مراسمی با حضور معاون اقتصادی استانداری قزوین بهره برداری از چند طرح کشاورزی، صنعتی و شهری در بویین زهرا آغاز شد.
کد خبر: ۴۸۶۰۰۵
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۶ 29 August 2017
به گزارش تابناک قزوین به نقل از خبرنگار مهر، همزمان با ششمین روز از گرامیداشت هفته دولت، منوچهر حبیبی معاون اقتصادی استاندار، قاسمی فرماندار بویین زهرا و مسئولان محلی با حضور در مزار شهدای این شهر به مقام شامخ شهدای گرانقدر شهرستان بویین زهرا ادای احترام کردند.

منوچهر حبییی معاون اقتصادی استاندار در این مراسم گفت: یاد و خاطره شهدای سرافراز میهن اسلامی که جان و مال خود را در راه رضای خداوند نثار کردند، هیچ گاه از اذهان ملت ایران پاک نمی شود.

وی بیان کرد: همه ما در برابر شهدا وظیفه داریم با گرامیدشات یاد آنها و خدمت صادقانه به مردم دین خود را به این شهدا ادا کنیم.

حبیبی تصریح کرد: موفقیت های امروز ایران اسلامی مرهون خون شهدا و ایثارگران است و در مناسبتها و طول سال باید به هر بهانه ای از یاد شهدا غافل نشویم و مسئولیت های خود را مدیون آنها بدانیم.

معاون اقتصادی استاندار در ادامه سفر به شهرستان بویین زهرا با حضور در دفتر امام جمعه بوئین زهرا با حجت الاسلام زرینه دیدار و گفتگو کرد.

امام جمعه بویین زهرا در این دیدار گفت: شعار اعتدال دولت تدبیر و امید در بوئین زهرا جاری است و کارها به خوبی پیش می رود.

حجت الاسلام زرینه بیان کرد: مسئولان باید از فرصت ایجاد شده برای خدمت صادقانه و بی منت به مردم بخوبی اسافاده کنند و در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نورزند.

در ششمین روز از هفته دولت ساختمان جدید آتش نشانی بوئین زهرا با حضور حبیبی معاون اقتصادی استاندار، فرماندار، اعضای شورای اسلامی شهر و دیگر مسئولان محلی افتتاح شد.

افتتاح آبیاری زیر سطحی ۲۵ هکتاری مزرعه شرکت کشت و صنعت الله آباد و ساختمان شهید علیمحمدی دانشگاه فنی بوئین زهر از دیگر برنامه های ششمین روز هفته دولت در این شهرستان است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار