سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس از حضور ستاد تسهیل سرمایه‌گذاری و رفع موانع تولید کشور در سبزوار خبر داد.
کد خبر: ۴۷۵۲۰
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۷ 14 June 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی رمضانعلی سبحانی‌فر در گفت‌وگو با فارس با اشاره به حضور ستاد رفع موانع تولید در سبزوار اظهار داشت: ستاد رفع موانع تولید برای نخستین‌بار پس از ابلاغ مصوبه مجلس در زمینه رفع مشکلات این حوزه به شهرستان سبزوار سفر می‌کند و این در حالی است که این کارگروه هنوز در سطح استان در هیچ شهرستانی حضور نیافته است.

وی با بیان اینکه این کارگروه 26 خرداد ماه جاری به سبزوار سفر می‌کنند، تصریح کرد: در این سفر مشکلات صنعتگران سبزواری و شهرستان‌های داورزن، جوین، جغتای و خوشاب در محل کارگروه مطرح و موانع و مشکلات آنان برطرف می‌شود.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه در این سفر یک روزه، معاون وزیر صنایع و معادن، رئیس سازمان گسترش «ایدرو»، قائم مقام سازمان شهرک‌های صنعتی کشور، قائم مقام وزیر صنایع و معادن در امور بازرگانی، رئیس سازمان «ایمیدرو»، مدیرکل نظارت بر معادن، مدیرکل دفتر صنایع غذایی و دارویی و بهداشتی وزارت صنایع و معادن، رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، مدیران شرکت ایران خودرو و مدیران استانی حضور می‌یابند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین مدیران بانک صنعت و معدن و بانک تعاون و مدیرکل ستاد تسهیل وزارتخانه حضور می‌یابند تا در زمینه ارائه تسهیلات به صنعتگران اقدامات لازم صورت گیرد.

سبحانی فر افزود: در حال حاضر با پیگیری‌های صورت گرفته 80 پرونده کمک به صنعتگران شهرستان‌های حوزه انتخابیه تشکیل و آماده طرح در ستاد شده که انتظار ما این است که این تعداد پرونده افزایش یابد.

نماینده مردم سبزوار در مجلس با تاکید بر اینکه این کارگروه در دو سال گذشته نیز در شهرستان سبزوار حضور پیدا کرده بود گفت: در آن سال تعداد زیادی از صنعتگران توانستند از تسهیلات مورد نیاز بهره‌مند شوند و اعتباری بالغ بر 40 میلیارد تومان تسهیلات نیز به آنان پرداخت شد.

وی با اشاره به رشد 500 درصدی میزان صنایع در سبزوار ادامه داد: حضور کارگروه رفع موانع تولید در دو سال گذشته در سبزوار سبب شد تا کارگاه‌ها و کارخانه‌های شهرستان تعطیل نشوند و به سمت رشد، پیشرفت و توسعه نیز گام بردارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار