نماینده مردم سنقروکلیایی در مجلس شورای اسلامی گفت: مرزهای استان کرمانشاه برای ارتقای ضریب امنیت، نیازمند سیستم پایش تصویری است.
کد خبر: ۴۷۰۱۹۵
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۴ 31 July 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از تسنیم،حجت‌الاسلام سید جواد حسینی‌کیا اظهار داشت: با توجه به شرایط مرزی بودن استان کرمانشاه و وجود گروه‌های تکفیری و داعش در پشت این مرزها، مرزهای استان نیازمند یک سیستم پایش تصویری برای ارتقای افزایش ضریب امنیت استان است.

نماینده مردم سنقروکلیایی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه طرح راه‌اندازی این سیستم در راستای افزایش و ارتقای امنیت و ایجاد آن برای توسعه کسب و کار و فعالیت‌های اقتصادی در کشور یک ضرورت اساسی است گفت: بدون شک امروز برخورد با پدیده قاچاق و حفظ مرزهای کشور از ورود نیروهای تروریستی از اهمیت بسیاری برخوردار و این امر در استان نیازمند اجرای این سیستم پایش تصویری است.

وی با اشاره به اینکه این استان بیش از 370 کیلومتر مرز مشترک با همسایگان دارد افزود: دنیای کنونی دنیای ارتباطات است و در شرایط کنونی برای جلوگیری از ورود کالای قاچاق و حفظ امنیت مرزها بخش زیادی از نیروهای نظامی را هزینه می‌کنیم و شاهد شهادت تعدادی از این نیروهای انقلابی هستیم در حالی که می‌توان با برقراری طرح پایش تصویری در استان از میزان این موارد کم کرد.

حسینی‌کیا با بیان اینکه متأسفانه دولت، استان کرمانشاه را از ردیف اعتبار بودجه در بسیاری از این طرحهای ضروری محروم کرده است بیان کرد: ردیف بودجه این طرح در برخی از استانها وارد شده اما اکنون استان از این ردیف بودجه محروم است در حالی که اکنون ما یک استان محروم و جنگ‌زده هستیم که دارای مرزهای مشترک زیادی با همسایگان است و باید مسئولان دولتی اجرای طرح پایش تصویری را در یک اولویت با توجه به مرزی بودن استان قرار دهند.


منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار