معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور گفت: مردم کرمانشاه بی‌صبرانه منتظر تردد زائران اربعین حسینی از مرزخسروی هستند.
کد خبر: ۴۵۴۴۹۹
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۹ 06 July 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از مهر، هوشنگ خندان در جریان بازدید از پایانه مسافری و بین المللی خسروی و امکانات موجود در آن اظهار داشت: با تشکیل کمیته های مختلف در کشور و از جمله استان کرمانشاه، امکانات و نیازسنجی های لازم برای تسهیل برای تردد زائران اربعین حسینی از مرز خسروی صورت گرفته است.

وی بیان کرد: مرمت و بهسازی راه های مواصلاتی به مرز خسروی، تامین نیازهای اولیه از جمله آب، برق، خطوط مخابراتی در طول مسیر برای استقرار موکب ها و همچنین محل های
اسکان زائران، احداث توقفگاهها برای خودروهای شخصی و عمومی برای انتقال زائران به مرز و ارائه خدمات رفاهی در حاشیه و کنار توقفگاه های خودرو از جمله اقدام هایی است که از سوی دستگاههای مختلف و با همکاری نیروهای مسلح و استانداری در حال انجام است.

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور اظهار کرد: باید طوری برنامه ریزی شود که خدمات و امکانات لازم به همه زائران اربعین حسینی که از این مسیر برای تردد به عتبات عالیات استفاده می کنند، ارائه شود.

خندان اضافه کرد: به لحاظ امکانات هیچ گونه کمبودی برای پذیرایی از زائران اربعین حسینی در مرز خسروی نباید وجود داشته باشد.

مشاور عالی و جانشین استاندار کرمانشاه در ستاد اربعین استان نیز اظهار داشت: تاکنون ۱۰ جلسه در خصوص برنامه ریزی برای تردد زائران به عتبات عالیات از کرمانشاه برگزار شده که هفت جلسه آن در استان و بقیه در محل پایانه بین المللی مرز خسروی بوده است.

جعفر همتی افزود: کمیته های مختلف برای تسهیل در تردد زائران اربعینی حسینی در استان کرمانشاه تشکیل و راه اندازی شده و سال گذشته نیز یکی از استانهای برتر در زمینه خدمات
رسانی به زائران در ستاد اربعین بوده ایم.

وی افزود: سال گذشته ۱۵۰ موکب از سوی مردم برای پذیرایی از زائران اربعین در طول مسیر بر پا شد و نیروهای سپاه محل اسکان ۳۰ هزار زائرا را بر عهده داشتند ضمن اینکه ارتش نیز در برپایی موکب ها و نیروهای انتظامی در زمینه برقراری امنیت بسیار خوب عمل کردند
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار