رئیس هیئت کونگ فو و هنرهای رزمی خراسان رضوی گفت: مسابقات کونگ فو بانوان کشور مهرماه امسال در مشهد مقدس برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۴۹۶۸
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۱ 08 June 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی محمد‌علی صابر در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: خوشبختانه با امتیازاتی که سال گذشته نمایندگان بانوان خراسان رضوی در مسابقات قهرمانی کشور کسب کردند این افراد جهت حضور در مسابقات گرجستان و همراهی تیم ملی انتخاب شدند.

رئیس هیئت کونگ فو و هنرهای رزمی خراسان رضوی افزود: با اعتمادی که از سوی فدراسیون به استان شد تمامی کسانی که به اردو تیم ملی بانوان دعوت شدند مشهدی هستند، این افراد از تاریخ 15 فروردین در اردوی تیم ملی به سر می‌برند و هم اکنون تمرینات خود را در اردو تیم ملی دنبال می‌کنند و در تاریخ 3 تیرماه به گرجستان اعزام و 10 به ایران باز می‌گردند.

صابر بیان کرد: مسابقات بین المللی جام دریای سیاه با حضور 14 کشور در شهر باتومی گرجستان برگزار می‌شود که در این دوره از مسابقات 4 نماینده از ایران در 4 نفر وزن با رقیبان خود به رقابت می‌پردازند که این 4 نفر مشهدی بوده و امید کسب مقام قهرمانی برای نمایندگان تیم ملی با توجه به آن چیزی که مشهود است بسیار زیاد است.

وی تصریح کرد: در این دوره از مسابقات در بخش آقایان نماینده‌ای از خراسان رضوی وجود ندارد اما نباید این نکته را از یاد برد که تمامی این هزینه‌ها از جییب شخصی خرج می‌شود و حامی مالی آن را پرداخت و هیچ پول و کمکی از سوی فدراسیون نمی‌شود اما هم اینکه تمامی افراد تیم ملی رده بانوان مشهدی هستند این خود یک افتخار بسیار بزرگ برای استان به حساب می‌آید.

رئیس هیئت کونگ فو و هنر‌های رزمی خراسان رضوی بیان گفت: بنا بر برنامه ریزی‌های صورت گرفته نمایندگان بانوان خراسان رضوی در مرداد‌ماه جهت انتخابی تیم ملی راهی سنندج می‌شوند که در همین راستا در شهریورماه مشهد مقدس میزبان مسابقات قرآنی فدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی است.

صابر از میزبانی خراسان رضوی در مهرماه امسال مسابقات جوانان بانوان کشور خبر داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار