فرماندار کرمانشاه گفت: قرار است مسؤولان هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای استان کرمانشاه، ظهر امروز در نشستی خبری نتیجه انتخابات شورای شهر کرمانشاه را اعلام کنند.
کد خبر: ۴۴۲۸۷۶
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۱ 17 June 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس،فضل‌الله رنجبردر خصوص روند انتخابات در این شهرستان، اظهار داشت: روند و فرایند برگزاری انتخابات با آموزش‌های مداوم و مستمر با حضور سه هزار نفر شروع شد که در این جلسات نحوه فرایند انتخابات‌، تنظیم صورت‌جلسات‌، شمارش آرا، تشابه اسمی و تمامی موارد مربوطه آموزش و تذکر داده شد.

فرماندار کرمانشاه با بیان اینکه در فرایند این انتخابات و بازشماری از فرهنگیان فرهیخته استفاده شد، گفت: روسای سه ناحیه نیز به روش‌های مختلف به صورت حضوری، تلفنی، پیامک و مکاتبه روند این انتخابات و بازشماری را نظارت داشتند همچنین در روزهای بازشماری از خواهران حوزه علمیه استفاده شد و برخی از اداره‌ها دیگر کرمانشاه همچون جهاد کشاورزی‌، بهزیستی در امر شمارش و بازشماری آراء حضوری فعال داشتند.

وی ادامه داد: تمامی صورتجلسات با اعداد وارقام موجود با حضور نمایندگان هیأت عالی نظارت با سامانه تجمیع مقایسه داده شد و مغایرتی در آن مشاهده نشد به طوری که حتی اگر این بازشماری دوباره صورت گیرد مغایرتی مشاهده نمی‌شود.

رنجبر اضافه کرد: به منظور بهره‌مندی حداکثری از ظرفیت نیروها و همچنین امنیت صندوق‌های اخذ رای از بانک اطلاعاتی اعضا صندوق‌های اخذ رای مجلس شورای اسلامی استفاده شد و حداقل سه هفته قبل از روز اخذ رای به صورت جداگانه و تخصصی برای هریک از گروه‌های نمایندگان فرماندار، عضو شعب و کاربران کلاس آموزشی برگزار شد که در تمامی این آموزش‌ها مدرسان رعایت تقوا و مر قانون را یاد‌آوری کرده و تمامی نکات را با صبر و حوصله آموزش داده‌اند که تمام این آموزش‌ها به صورت مصور در اختیار روابط عمومی است که درصورت لزوم منتشر می‌شود.

این مسؤول یادآور شد: در این دوره از انتخابات به منظور دقت بیشتر و تقویت نیروی انسانی در شعب اخذ رای در هر صندوق اخذ رای 2 نماینده فرماندار ریاست جمهوری و شورای اسلامی استفاده شد که اکثریت آنان از معاونان اداره‌های کل استان و مسؤولان و معاونان اداره‌های شهرستان و جامعه فرهیخته فرهنگییان ((آموزش و پرورش)) که آمار و مستندات موجود است.

رنجبر به بازشماری آرا اشاره کرد و گفت: تعدادی از کاندیداهای شورای شهر کرمانشاه به شمارش آرا معترض بودند که تمامی ۴۴۶ صندوق اخذ رای انتخابات شورای اسلامی شهر کرمانشاه در حضور هیأت نظارت استان و شهرستان، نماینده دادستانی، هیأت اجرایی، بازرسان ویژه و هیأت بازرسی شهرستان بازشماری شده و نتایج بازشماری 50 کاندیدای اول انتخابات در هیأت عالی نظارت استان در حال بررسی است.

وی منذکر شد: جو سازی‌ها‌، شایعه پراکنی‌ها و تشویش اذهان عمومی از طرف برخی افراد مغرض منتج به ایجاد فضای یاس و ابهام شده که روابط عمومی فرمانداری کرمانشاه با اطلاع‌رسانی صحیح ،دقیق و به موقع در راستای مقابله با این جوسازی‌ها برآمده و فضا را به سمت امیدواری و جلب اعتماد عمومی سوق داد.

فرماندار کرمانشاه در پایان یادآور شد: قرار است مسؤولان هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای استان کرمانشاه، ظهر امروز در نشستی خبری نتیجه انتخابات شورای شهر کرمانشاه را اعلام کنند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار