بامشکی در گفتگو با تابناک رضوی
کمتر از یک ماه از انتخابات شوراهای شهر و روستا گذشته است و حوزه های مختلف در انتظار تائید صحت انتخابات هستند. با توجه به اینکه انتخابات بیشتر شهرها تا کنون به تائید هیئت نظارت رسیده است اما این خبر در مورد کلان شهر مشهد مصداق ندارد.
کد خبر: ۴۴۰۷۲۷
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۳ 13 June 2017
به گزارش تابناک رضوی؛ کمتر از یک ماه از انتخابات شوراهای شهر و روستا گذشته است و حوزه های مختلف در انتظار تائید صحت انتخابات هستند. در این خصوص هیئت های نظارت وظیفه ی تائید انتخابات را دارند و چنان چه خدشه ای در روند انتخابات یا تخلفی در آن دیده شود گزارش خواهند داد و بر طبق آن تصمیم گیری خواهد شد. با توجه به اینکه انتخابات بیشتر شهرها تا کنون به تائید هیئت نظارت رسیده است اما این خبر در مورد کلان شهر مشهد مصداق ندارد. مشهد در کش و قوس تائید انتخابات قرار دارد و گمانه زنی های زیادی درباره ی تائید صحت انتخابات تا کنون در رسانه ها منتشر شده است.

در این خصوص سیدعلی بامشکی، رییس هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان مشهد گفت: در پی اعلام نظر هیات نظارت شهرستان به هیات عالی نظارت‌ استان در خصوص برگزاری  پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی مشهد مقدس و وصول تعدادی شکایت نامزدهای فوق به دبیرخانه هیات عالی نظارت استان و بنا به نظر اعضای محترم هیات، بازشماری ۱۰درصد از صندوق های مذکور به فرمانداری و هیات نظارت شهرستان ابلاغ گردید .
وی افزود: پس‌ از برگزاری جلسات مشترک هماهنگی با اعضای محترم هیات اجرایی و نظارت، قرار است فردا چهارشنبه ۴۰ صندوق آرا توسط عوامل هیات های فوق بازشماری و نتایج حاصله جهت اخذ  تصمیم در خصوص تایید صحت انتخابات و یا ادامه‌ بازشماری به هیات عالی استان تقدیم گردد.
شایان ذکر است در هفته گذشته نیز ۳۰ صندوق، بازشماری شد که نتایج آن منجر به جابجایی رتبه و جایگاه افراد نگردید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار