مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از صدور حکم جزای نقدی بیش از 20 میلیارد ریالی برای 2 پرونده قاچاق و نیز برخورد قانونی با مراکز غیربهداشتی در استان خبر داد.
کد خبر: ۴۳۹۰۴۵
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۷ 11 June 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس،داریوش جودکی ، از ضبط و معدوم‌سازی کالای غیربهداشتی به منظور حفظ سلامت مصرف کنندگان در استان خبر داد.

وی متذکر شد: شعبه تعزیرات حکومتی کرمانشاه با یک مغازه پیتزا فروشی را به اتهام گرانفروشی و تقلب در عرضه کالای تاریخ مصرف گذشته و غیربهداشتی برخورد قانونی به عمل آورده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه تصریح کرد: این واحد غیربهداشتی به پرداخت جزای نقدی به مبلغ سه میلیون و 722 ریال در حق صندوق دولت و نیز ضبط و معدوم‌سازی همه کالاهای تاریخ گذشته محکوم و حکم قانونی آن از سوی دستگاه‌های مربوطه در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان صادر شد

وی از دستگیری یک قاچاقچی با 2 هزار و 200 پاکت انواع توتون به اتهام مباشرت و حمل کالا در شهرستان سنقر با توجه به صورتجلسه کشف و گزارش تکمیلی پلیس آگاهی، خبر داد و
گفت: این متهم پس از جری تشریفات قانونی علاوه بر حکم به ضبط کالای مکشوفه به پرداخت جزای نقدی به مبلغ 125 میلیون ریال حکوم شده است.

جودکی به محومیت و صدور جریمه 16 میلیارد و 99 میلیون ریالی برای قاچاقچی بادام خارجی در استان اشاره و عنوان کرد: شعبه ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه در هفته جاری 2 قاچاقچی را به اتهام حمل و مباشرت در قاچاق دستگیر کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه تصریح کرد:‌ متهمان به جرم حمل قاچاق 434 کیسه 45 کیلو گرمی بادام درختی علاوه بر ضبط کالا و خودروی حامل بار به پرداخت مبلغ جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم شدند.

وی از سه میلیارد و 589 میلیون و 167 هزار و 752 ریال جریمه نقدی برای قاچاقچیان کالای خارجی و ضبط محموله قاچاق در منطقه اشاره و عنوان کرد: پرونده این قاچاقچیان در شعب تعزیرات حکومتی استان مورد رسیدگی قرار گرفت و منجر به صدور رای شد.

این مسؤول خاطرنشان کرد: محموله‌های گوشی تلفن همراه، لوازم الکترونیکی، توتون، سیگار و ماشین لباسشویی خارجی از قاچاقچیان با حکم شعب ویژه قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه کشف و ضبط شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه تاکید کرد‌: عاملان قاچاق به اتهام مباشرت و حمل در قاچاق با وجود برخی اظهارت و دفاعیات بلاوجه و غیر موثر و نیز عدم ارائه اسناد مثبته پس از جری تشریفات قانونی علاوه بر ضبط محموله قاچاق شده به پرداخت بیش از سه میلیارد و 589 میلیون ریال محکوم شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار