مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی خبر داد:
مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: امسال بیش از 128 هزار نوآموز بدو ورود به پایه اول دبستان استان خراسان مورد سنجش در 69 پایگاه سنجش مورد ارزیابی قرار می گیرند.
کد خبر: ۴۳۹۰۲۱
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۵ 11 June 2017
به گزارش تابناک خراسان رضوي،  عليرضا كاظمي در مراسم آغاز به کار پایگاه های سنجش سلامت نوآموزان بدو ورود به پایه اول دبستان در مرکز آموزشی گفت:طرح سنجش دانش آموزان به دلیل دسته بندی دانش آموزان از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا اولیا از مشکلات دانش آموز فرزند خود آگاهی پیدا و در صدد رفع آن گام اقدام می کنند.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی افزود: این پایگاه ها در چند بخش شامل؛ آزماینده تحصیلی،شنوایی،بینایی و سلامت، نوآموزان بدو ورود به پایه اول دبستان را توسط کارشناسان و پزشک متخصص  مورد سنجش قرار می دهد و پیش بینی می شود.

وی اظهارکرد: امسال بیش از 128 هزار نوآموز بدو ورود به پایه اول دبستان استان خراسان مورد سنجش  در 69 پایگاه  سنجش مورد ارزیابی قرار می گیرند.

كاظمي خاطرنشان كرد: در این طرح دانش آموزان در معرض شناسایی می شوند و اگر مشکل خاصی داشته باشند به مراکز تخصصی هدایت شده و بعد از تایید به مراکز استثنایی هدایت می شودند

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی افزود: در مشهد 23 پایگاه سنجش به همراه 5 پایگاه تخصصی در حال فعالیت هستند که در مجموع 590 عوامل اجرایی این طرح را اجرا می نمایند

وی افزود: در سال گذشته از 125 هزار نفری که به مراکز طرح سنجش مراجعه نمودند تنها 790 نفر دانش آموز با نیاز های ویژه شناخته شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار