معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، میزان معارضات ملکی تملک شده در پروژه احداث ادامه بزرگراه شهید حکیم را فراتر از 170هزار متر مربع اعلام کرد.
کد خبر: ۴۳۴۹۸۸
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۹ 03 June 2017
مهندس علیرضا جاوید با بیان آنکه تلاش برای تکمیل مسیر ادامه بزرگراه شهید حکیم و تقاطع های 10 گانه این معبر بزرگراهی به مرحله اجرای روکش آسفالت، خط کشی مسیر و نصب علائم ترافیکی رسیده است، از رفع بیش از 170 هزار متر مربع معارض ملکی در این پروژه عظیم عمرانی توسط شهرداری منطقه 22 خبر داد و گفت: برای اجرای این پروژه 210 اصله تیر برق و بیش از 5 کیلومتر شبکه تاسیسات شهری از قبیل لوله های آب و گاز جابجا شده است.

وی در تشریح برخی از مشخصات ترافیکی طرح ادامه بزرگراه شهید حکیم، تعداد خطوط عبوری این معبر بزرگراهی را 3 خط در هریک از باندهای رفت و برگشت ذکر و اضافه کرد: در حالی که طول مسیر اصلی ادامه بزرگراه شهید حکیم حدفاصل تقاطع بزرگراه آزادگان تا تقاطع غیرهمسطح کاروانسراسنگی 2 به 11 کیلومتر می رسد، طول مسیر کندروها 3750 متر بوده و طول مسیرهای دسترسی احداث شده در تقاطع های 10 گانه این پروژه نیز حدود 9 کیلومتر می باشد.

بنا براعلام روابط عمومی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران،  وی افزود: حجم عملیات خاکی انجام شده به منظور اجرای پروژه احداث ادامه بزرگراه شهید حکیم بیش از 3 میلیون متر مکعب بوده و پیش بینی می شود حجم آسفالت مصرفی برای روسازی مسیر اصلی و تقاطع های مسیر به 130 هزار تن برسد. از دیگر احجام عملیات عمرانی این پروژه 86 هزار مترمکعب بتن ریزی بوده است.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار