ابلاغیه سازمان میراث فرهنگی جهت دریافت مجوز تی نماد برای سایت های خرید اینترنتی و فروش بلیط صادرشد.
کد خبر: ۴۳۳۸۵۹
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۵ 01 June 2017
به گزارش تابناک رضوی،طبق ابلاغیه سازمان میراث فرهنگی، از شرکت های فروش بلیط اینترنتی خواسته شد، جهت دریافت مجوز تی نماد از طریق سایت اعلام شده اقدام  کنند . ابلاغیه سازمان میراث فرهنگی به شرح ذیل است:

طبق ابلاغیه سازمان میراث فرهنگی، جهت دریافت مجوز تی نماد از طریق سایت اعلام شده اقدام فرمایید. در صورت عدم دریافت تی نماد، اینماد شما در زمان انقضا تمدید نخواهد شد مگر اینکه این مجوز را داشته باشید، جهت پیشگیری از باطل شدن اینماد و غیرفعال شدن بانک لطفا جهت دریافت این مجوز به ادرس http://tnamad.ichto.ir/#/registration مراجعه کنید.

گفتنی است" تی نماد" ، راه حل بسیار مناسبی برای مبارزه با خرید های غیر مجاز اینترنتی است. و "تی نماد" ، راه حل مشترک  بین پلیس فتا و میراث فرهنگی  است  و مهر تایید به سایتهایی است که زیر نظر سازمان میراث فرهنگی اقدام به فروش بلیط  می کنند و با این شیوه به مردم  گفته می شود ، فقط ازسایت هایی خرید کنند که دارای این مهر استاندارد هستند  بلیط خریداری کنند و گرنه شکایتشان به جایی 
نمی رسد.

«تی نماد» پیش از این، تنها نمادهای اعتماد الکترونیکی و ساماندهی پایگاه های اینترنتی به کسب وکارهای اینترنتی صنعت گردشگری داده می شد.
لازم به ذکر است اشخاص حقیقی و حقوقی که در فضای مجازی قصد ارایه خدمات گردشگری را دارند، باید با ثبت نام در این سامانه، مجوز تی نماد را دریافت  کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار