حسین محمدی در گفتگو با تابناک:
دبیر هیئت دوچرخه سواری استان کرمانشاه گفت: استان کرمانشاه افراد مستعدی در این رشته ورزشی دارد و اگر به این ظرفیت توجه شود، استان کرمانشاه در بین استان های دیگر در رده های برتر قرار می گیرد.
کد خبر: ۴۲۴۸۴۸
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۸ 16 May 2017
حسین محمدی امروز در گفتگو با خبرنگار تابناک از  کرمانشاه، اظهارداشت: پیست دوچرخه سواری استان فاقد امکانات لازم است، ودوچرخه سواران در رده های بزرگسال در جاده ی*  بیستون *تمرینات خود را برای حضور در مسابقه ها انجام می دهند

دبیر هیئت دوچرخه سواری استان کرمانشاه افزود:ما در داشتن امکانات مورد نیاز  برای پیست مخصوص دوچرخه سواری، اسپرینگ و جاده ای نسبت به استان های هم جوار مانند سنندج و همدان ضعیف هستیم امادر حضور برای مسابقه های کشور و مقام آوری در یک رده هستیم.

محمدی  تصریح کرد: از جمله برنامه ی فرهنگی ما در سطح شهر، می توان از سه شنبه های *بدون خودرو*  نام برد ، که افراد با استفاده از دوچرخه فعالیت های روزانه ی خود را انجام دهندو رفت و آمد می کنند.

محمدی با بیان اینکه درسال  گذشته اعزام به مسابقات کشوری در رشته ی دوچرخه سواری کوهستان و تریال نایب قهرمان شدیم،  عنوان کرد: و در مسابقه های لیگ سومی کشور  موفق به کسب مقام دوم در دوچرخه سواری کوهستان شده ایم.

دبیر هیئت دوچرخه سواری استان کرمانشاه در ادامه خاطر نشان کرد:  ما فقط چند دوچرخه ی قدیمی در هیئت برای استفاده دوچرخه سواران داریم  که بقیه ورزشکاران خود دوچرخه مورد نیاز را برای تمرین و حضور در مسابقه تامین می کنند.

محمدی در خاتمه گفت:  با فراهم کردن امکانات تلاش می کنیم خانواده ها به ما اعتماد کنند و زمینه ی فعالیت فرزندشان در رشته دوچرخه سواری فراهم شود.
گفتگو از حدیث جمشیدی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار