کد خبر: ۴۲۴۳۳
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۱ 01 June 2015
به گزارش تابناک یزد، دیدار هفتم فینال لیگ حرفه‌ای بسکتبال در حالی در سالن اختصاصی دانشگاه آزاد برگزار شد که به نظر می‌رسید این سالن استاندارد و مناسب برگزاری چنین دیدار مهمی نیست. نداشتن ظرفیت لازم برای تماشاگران و عدم تهویه مناسب از مشکلات سالن بود. مهرامی‌ها در این بازی و در پایان وقت اضافه با نتیجه نزدیک 95 بر 92 به پیروزی رسیدند و عنوان قهرمانی را کسب کردند.

کوارتر نخست بازی با توجه به میزبانی دانشگاه آزاد با برتری این تیم‌ آغاز شد و با نتیجه 25 بر19 به سود این تیم به پایان رسید. در کوارتر دوم تیم مهرام برخلاف کوارتر اول شروع بهتری داشت و توانست با ارائه یک بازی هماهنگ‌تر امتیازات عقب‌ افتاده را جبران کند و نیمه اول را با حساب 42 بر 39 به پایان ببرد.

دفاع خوب بازیکنان مهرام در کوارتر سوم و حضور موثر حامد حدادی در زیر حلقه عامل برتری مهرام در ابتدای این کوارتر بود. مهرام در حالی 14 امتیاز در ابتدای کوارتر سوم کسب کرد که دانشگاه آزاد تنها 4 پوئن به سود خود روبروی تابلو ثبت کرده بود ضمن اینکه پرتاب‌های 3 امتیاز بازیکنان مهرام و توانایی در پیاده کردن تاکتیک‌های منسجم تیمی برگ برنده مصطفی هاشمی سرمربی مهرام در این بازی بود.

کوارتر چهارم با نتیجه 27 بر 8 به سود شاگردان شاهین طبع در دانشگاه آزاد خاتمه یافت تا دو تیم روی امتیاز 77 مساوی شوند و کار به وقت اضافه بکشد.

مهرام وقت اضافه را 18 بر 15 برد و در نهایت با نتیجه نزدیک 95 بر 92 در این بازی پیروز شد و پس از برگزاری هفت دیدارِ فینال مقابل دانشگاه آزاد به عنوان قهرمانی لیگ حرفه‌ای دست یافت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار