رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) ضمن اشاره به اینکه ما هیچگاه به دنبال گدا پروری نیستیم،گفت: برنامه امداد در دوره جدید بر اساس توانمدسازی نیازمندان، تأمین مسکن و همچنین پوشش بیمه اجتماعی خواهد بود.
کد خبر: ۴۲۰۵۲
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۶ 01 June 2015
به گزارش فارس، سیدپرویز فتاح در گردهمایی ستاد توانمندسازی نیازمندان مناطق محروم کشور که با حضور جمعی از خیرین کشور برگزار شد، اظهار داشت: بنده در حال کارآموزی در امداد هستم و جهت جمع‌آوری اطلاعات و گزارشات مورد نظر به استان‌های مختلف و به ویژه‌ استان‌های محروم سفر می‌کنم.

وی تصریح کرد: چندی پیش به شهر پاوه رفتم و صحنه تکان‌ دهنده‌ای را در این شهر مشاهده کردم که باید تلاش شود مشکلات و موانع پیش رو برطرف شود.

فتاح خطاب به خیرین حاضر در جلسه بیان داشت: شماها جای خوبی کار می‌کنید و افتخاری هم برای من نصیب شده است که در خدمت بهترین بندگان خدا باشم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) خاطر نشان کرد: کمیته امداد وظیفه‌اش شناسایی و برنامه‌ریزی است و بنده به شخصه اعتقاد دارم موسسات و خیریه‌ها مزاحم فعالیت‌امداد نیستند و آنها را رغیب نمی‌دانم، چرا که این موسسات باری از دوش کمیته امداد برمی‌دارد و بنده حاضرم دست شما را ببوسم.

وی با اشاره به اقدامات مرحوم عبدالله والی در بشاگرد، گفت: وقتی به این محل مراجعه می‌شود تازه می‌فهمیم که مرحوم والی چه اقداماتی را در بشاگرد انجام داده است.

فتاح خطاب به خیرین خاطر نشان کرد: نیازمندان در اقصی نقاط کشور دست نیازشان به سوی خیرین است، اما ما بنا نداریم از روی ترحم و دلسوزی کمکی را به نیازمندان داشته باشیم و اعتقاد داریم هر کمکی می‌بایستی بر اساس عقل ، منطق و در جهت توانمندسازی نیازمندان صورت گیرد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با تاکید بر این جمله که ما گدا پروری نداریم، اظهار داشت: نگاه ما این است که افراد ناتوان توانمند شوند و می‌بایستی به سمت توانمند سازی نیازمندان و شناسایی توانمندی آنها گام برداریم.

وی با اشاره به جمع‌آوری اطلاعات نیازمندان جهت یکپارچه شدن خدمات به آنها افزود: بایستی اطلاعت یکپارچه و هماهنگ شود تا ما بتوانیم به همه نیازمندان بر اساس عدالت و نیازشان کمک کنیم.

فتاح در ادامه با اشاره به برخی از سرفصل‌های برنامه‌های کمیته امداد در دوره جدید بیان داشت: بیمه اجتماعی، تحصیل افراد تحت پوشش، تسهیل در ازدواج جوانان، تامین مسکن بخشی از برنامه‌های کمیته امداد در دوره جدید خواهد بود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار