رئیس کانون زنان بازرگان خراسان رضوی:
این روزها رسانه ها، مطبوعات و خبرگزاری ها سخت در حال تلاش برای اعلام اسامی کاندیدای شورای شهر مشهد هستند. تکاپوی اصحاب رسانه و خبرنگاران نیز برای بررسی کاندیدا و آگاهی از صحت و سقم فعالیت های انتخاباتی آنان بر هیچکس پوشیده نیست و این تکاپو از سوی جریان های رقیب و مردم نیز مورد رصد قرار گرفته است. در این میان گاهی این تکاپوی رسانه ای مشکل ساز می شود و بازار شایعات را داغ می کند. شایعاتی که می تواند هزینه اجتماعی و سیاسی برای افراد به دنبال داشته باشد و سبب اخلال در فرایندهای انتخاباتی شود. در این راستا لازم است که مطبوعات و اصحاب رسانه به هر نقل قولی اعتماد نکنند و قبل از انتشار هر خبر و گزارشی، ابتدا از صحت آن باخبر شوند. یکی از این شایعات نیز دامن یکی از کاندیدای مجلس دهم را گرفته است.
کد خبر: ۴۰۳۵۳۱
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰ 07 April 2017
  به گزارش تابناک رضوی ، «نسرین یوسفی عارفی» رئیس کانون زنان بازرگان خراسان رضوی یکی از اعضاء لیست اصلاح طلبان مشهد در مجلس دهم بود که دومین رأی این لیست را به خود اختصاص داد.
روزنامه خراسان در پانزدهم فروردین امسال، از نسرین یوسفی به عنوان یکی از کاندیدهای شاخص حاضر در شورای پنجم و فردی از اعضای لیست اصلاح طلبان مشهد در مجلس دهم یاد کرد. ایشان نیز ضمن ارسال تکذیبیه به مدیر مسئول روزنامه وزین خراسان، خواستار چاپ اصلاحیه این خبر در همان صفحه شد. لازم به ذکر است که خواسته وی بر اساس قانون مطبوعات، کاملا منطقی بوده و در حال پیگیری است.
 یوسفی، در این باره در گفت و گو با خبرنگار تابناک رضوی گفت: من در این دوره از انتخابات شورای پنجم ثبت نام نکرده ام و این اشتباه در شرایطی پیش آمده که حتی تشابه اسمی هم وجود نداشته است. 
وی در ادامه گفت: در شرایطی که جذب آرای مردمی و تشویق به حضور حداکثری مردم از اهمیت قابل توجهی برخوردار است، انتشار اخبار کذب می تواند مسیر انتخابات را از جریان اصلی خود منحرف سازد. انتشار اخبار کذب همچنین می تواند رای صندوق ها را تغییر دهد و مانع از پیروزی برخی از احزاب سیاسی در انتخابات شود.
نسرین یوسفی افزود: من خود را خادم مردم عزیز ایران بخصوص مردم شهر عزیزم مشهد الرضا  می دانم و اعتقاد دارم که باید همه تلاش کنیم که چهره های شاخص و متخصص در حوزه مدیریت شهری که برنامه ها و عملکردشان تا کنون در خور مطالبات به حق مردم مشهد الرضا بوده در لیستی واحد  به مردم معرفی شود.
وی بیان کرد:  شهروندان عزیز که همواره حمایت خود را از  فرهیختگان و خدمتگزاران واقعی  جامعه داشته اند با حضور حداکثری پای صندوق های رای،از لیست واحد حمایت کرده و در تعیین سرنوشت شهر خود نقش موثری ایفا کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار