بر اساس اعلام پایگاه خبری آتش نشانی اراک؛
تابناک مرکزی: یک دستگاه خودروی نیسان در حال عبور از روی ریل قطار بود که به علت نامعلوم بر روی ریل متوقف شده و قادر به عبور از آن نبود.
کد خبر: ۳۸۹۷۷۰
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۵ 06 March 2017

به گزارش تابناک مرکزی بر اساس اعلام پایگاه خبری 125، پس از تماس یکی از شهروندان با سامانه 125 و اطلاع رسانی این حادثه، بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 120 و گروه امداد و نجات ایستگاه 100 با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی اراک، ساعت 13:43 روز گذشته به کمربندی شمالی (جدیدالاحداث)، ابتدای روستای موت آباد رهسپار شدند.

فرمانده آتش نشانان اعزامی در این باره گفت: یک دستگاه خودروی نیسان در حال عبور از روی ریل قطار بود که به علت نامعلوم بر روی ریل متوقف شده و قادر به عبور از آن نبود.

وی با بیان اینکه تلاش راننده برای عبور خودرو از روی ریل بی نتیجه بود ادامه داد: با نزدیک شدن قطار به خودرو، راننده آن از درون خودرو خارج و جان خویش را نجات داده بود که با برخورد قطار با آن، منجر به آتش سوزی خودرو شده بود.

این فرمانده آتش نشانی خاطرنشان کرد: نیروهای آتش نشانی بی درنگ پس از قطع جریان برق خودرو با استفاده از یک رشته لوله آبدهی اقدام به خاموش کردن آتش سوزی شده و آن را مهار و خاموش کردند.

گفتنی است؛ آتش نشانان پس از ایمن سازی و انتقال قطعات خودرو نیسان به حاشیه ریل، محل حادثه را را به عوامل انتظامی تحویل دادند.

خودروی نیسان در اثر برخورد با قطار طعمه آتش شد

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار