مسؤول بسیج سازندگی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه به ایجاد یک‌هزار و 369 شغل در سال‌جاری اشاره کرد و گفت: بیش از 19 میلیارد تومان تسهیلات در این زمینه پرداخت شده است.
کد خبر: ۳۸۹۱۸۷
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۳ 05 March 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل ازفارس،منصور فتاحی ، اظهار داشت: بسیج سازندگی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه در راستای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در زمینه کارآفرینی و ایجاد اشتغال در طول سال‌جاری پروژه‌ها و طرح‌های زیادی را به بهره‌برداری رسانده است.

وی گفت: سه هزار بسته کالای عیدانه به ارزش 420 میلیون تومان از سوی مقام معظم رهبری در آستانه نوروز بین مددجویان زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی این استان با همکاری بسیج سازندگی توزیع شده است.

مسؤول بسیج سازندگی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه به ایجاد یک‌هزار و 369 شغل در سال‌جاری اشاره کرد و افزود: یعنی به همین تعداد پایگاه کارآفرینی توسط بسیج سازندگی در استان ایجاد شده است و در این زمینه بیش از 19 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.

وی ادامه داد: با ایجاد مشاغل کارگاهی و مناسب برای متقاضیان در راستای اقتصاد مقاومتی در این 2 سال اخیر نزدیک به یک‌هزار پروژه عمرانی با اعتباری بیش از 14 میلیارد تومان از سوی بسیج سازندگی در مناطق محروم استان انجام شده است.

فتاحی ادامه داد: بسیج سازندگی استان کرمانشاه در سال‌جاری 150 مورد جهیزیه برای نوعروسان زیرپوشش نهاد‌های حمایتی تهیه کرده است که هر یک به ارزش 30 میلیون ریال بوده است.

به گفته این مسؤول، آبرسانی، ساخت پل، غسالخانه، مسجد، خانه‌ عالم، خانه‌ نیازمند، مساجد، حسینیه و مدرسه بخشی از خدمات عام‌المنفعه بسیج سازندگی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه در مناطق محروم است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار