رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پردیس از نمونه برداری و پیگیری جدی وضعیت آلایندگی واحدهای آبکاری این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۳۸۶۹۶۳
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۴ 01 March 2017
سید حسن فراهانی با اعلام اين خبر گفت: کارشناسان حفاظت محیط زیست پردیس در ادامه پایش زیست محیطی و بازدید از واحدهای آلاینده مستقر در لکه های صنعتی این شهرستان، از خروجی پساب 6 واحد آبکاری نمونه برداری کرده و نمونه ها جهت بررسی و تشخیص آلودگی و به منظور آنالیز پارامترهای آلایندگی به آزمایشگاه اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران ارسال شد.
فراهانی با بیان اینکه در راستای صیانت از محیط زیست و حفظ سلامت مردم با فعالیت هرگونه واحد آلاینده در این شهرستان برابر قانون برخورد خواهد شد خاطر نشان کرد: این قبیل واحد ها در نهایت طی زمانبندی مشخصی و با نظر سازمان حفاظت محیط زیست به شهرک های صنعتی مصوب منتقل و فعالیت آن ها ساماندهی خواهد شد.
رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پردیس در پایان گفت : با توجه به بارگزاری و تراکم بالای جمعیت در این شهرستان و حساسیت موضوعات زیست محیطی، همکاری و همدلی همه دستگاه ها  ونیز مشارکت و همراهی مردم در حل بسیاری از مشکلات و معضلات این شهرستان درحوزه محیط زیست بسیار تأثیرگذار می باشد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار