بسیجی اصفهانی و زائر پیاده گلزارهای شهدا وارد قم شد و مزار شهدای هشت سال دفاع مقدس را زیارت کرد.
کد خبر: ۳۷۷۸۵
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۴ 22 May 2015
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، منوچهر قاسمی کارشناس عمران و کارمند شهرداری فولادشهر اصفهان به منظور تجلیل از مقام والای شهدا و با تأسی به سنت پیاده روی امامان معصوم(ع) در زیارت، با پای پیاده اقدام به زیارت قبور شهدا در گلزارهای شهدای شهرهای مسیر تا مرقد مطهر حضرت امام(ره) کرد.

قاسمی حرکت پیاده روی خود را از اواسط اردیبهشت با شعار ایستادگی در راه آرمانهای شهدا، تجدید میثاق با امام راحل(ره)، تجدید بیعت با مقام عظمای ولایت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و نیز آرزوی توفیق برای خدمتگزاران نظام اسلامی در سال همدلی و همزبانی، از جوار مزار گلستان شهدای کله مسیح(شهر زاینده رود) استان اصفهان آغاز کرد.

وی در طول مسیر پیاده روی 22 گلزار شهدا در شهرهای زاینده رود، زرین شهر، فولادشهر، فلاورجان، اصفهان، شاهین شهر، میمه، وزوان و دلیجان و روستاهای مسیر را زیارت کرد.

این کارمند بسیجی پس از ورود به قم، حرم نورانی کریمه اهل بیت(س) را زیارت کرده و سپس با حضور در گلزار شهدای قم، به مقام سردار شهید مهدی زین الدین فرمانده لشکر 17 علی بن ابیطالب(ع) در دوران دفاع مقدس و سایر شهیدان در گلزار شهدای علی بن جعفر(ع) ادای احترام کرد.

قاسمی در ادامه مسیر، عازم زیارت قبور مطهر شهدا در بهشت زهرا(س) و سپس مرقد مطهر حضرت امام(ره) شد.

منوچهر قاسمی سال گذشته نیز در اقدامی مشابه، در اعتراض به جنایات گروهک تروریستی داعش در عراق اقدام به پیاده روی از فولادشهر به قم و تهران کرد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار