رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد از حضور حماسی مردم ولایتمدار در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن ماه امسال قدردانی کرد.
کد خبر: ۳۷۵۵۷۳
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۸ 11 February 2017
به گزارش تابناک یزد،حجت الاسلام محمد فخرالدینی افزود: مردم دارالعباده یزد به فراخوان مقام معظم رهبری لبیک گفته و بار یگر در 22 بهمن امسال حماسه ای جاوید در تاریخ این مرز و بوم آفریدند.
وی اضافه کرد: این حضور آگاهانه و توام با بصیرت در اصل برگ زرینی در تاریخ افتخارات مردم ولایتمدار و تلبور وحدت و همبستگی همگان در تحقق اهداف و آرمان های والای انقلاب مقدس اسلامی است.
این مسوول گفت: مردم دلاور ، ولایتمدار و همیشه در صحنه یزد و تمام مناطق و شهرستان های تابعه استان نشان دادند که علیرغم توطئه های استکبار جهانی همچنان با صلابت در عرصه دفاع از نظام و انقلاب اسلامی حاضرند.
فخرالدینی با تبریک سی و ششمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به مردم شریف و بخصوص خانواده های معزز شهدا و ایثارگران از مشارکت مردم در دفاع از نظام و ولایت فقیه قدردانی کرد.
مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد تصریح کرد: مردم قهرمان ما امروز با حضور میلیونی خود در صحنه راهپیمایی پاسخ دندان شکنی به تمام تهدیدهای کفر جهانی و حامیان جهانی و منطقه ای آنها دادند.
فخرالدینی گفت: ما هرچه داریم از لطف الهی و اخلاص مردم است بنابراین باید همواره شکر گذار درگاه حق باشیم که الطاف بیکرانش را نصیب این کشور الهی کرده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار