کد خبر: ۳۷۰۸۱۳
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۶ 01 February 2017

به گزارش تابناک یزد،مدیر کمیته امداد اشکذر از رشد 18 درصدی مساعدت نیکوکاران اشکذری به ایتام خبر داد.

خلیلی گفت : در 9 ماهه نخست سال جاری بیش از یک میلیارد و 269 میلیون ریال از سوی این حامیان خیر به ایتام تحت حمایت مساعدت شد.

وی افزود : هم اکنون 934 حامی نیکوکار حمایت مادی و معنوی 88 یتیم تحت حمایت این شهرستان را در قالب طرح اکرام ایتام بر عهده دارند .

مدیر کمیته امداد اشکذر اشاره کرد: طی 9 ماهه نخست سال جاری تعداد 49 مورد وام اشتغال در زمینه های مختلف شغلی به مددجویان تحت حمایت اعطا شد و بیش از هفت میلیارد و 400 میلیون ریال در این خصوص از محل منابع بانکی و امدادی پرداخت شد.

خلیلی با بیان اینکه در 9ماهه نخست امسال بیش از 13 میلیارد ریال کمک بلاعوض به مددجویان تحت حمایت و اقشار نیازمند غیر تحت پوشش پرداخت شد گفت : بیش از سه میلیارد و 217 میلیون ریال از کمکهای ارائه شده در قالب کمک معیشت بود که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل دو درصد کاهش داشته است.

وی افزود : طی 9 ماهه نخست سال جاری بیش از 258 میلیون ریال در زمینه بهداشت و درمان جامعه هدف تحت حمایت هزینه شده است،

مدیر کمیته امداد اشکذر با اشاره به رشد 76 درصدی هزینه کرد این نهاد در بخش عمران و مسکن مددجویی ادامه داد: طی 9 ماهه نخست سال جاری بیش از یک میلیارد و 402 میلیون ریال در زمینه احداث، تعمیر و بازسازی 26 منزل مسکونی مددجویی هزینه شد.

خلیلی گفت : بیش از یک میلیارد و 365 میلیون ریال در قالب وام قرض الحسنه کارگشایی به تعداد 62 نفر از مددجویان تحت حمایت در 9 ماهه اول سال جاری پرداخت شد و همچنین طی این مدت تعداد 13 نوعروس تحت حمایت با دریافت 350 میلیون ریال کمک هزینه تامین جهیزیه راهی خانه بخت شدند.

وی افزود: هم اکنون 700 خانوار تحت حمایت و نیازمند موردی در قالب یکهزار و 236 نفر از خدمات کمیته امداد شهرستان اشکذر استفاده می کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار