رئیس هیات مدیره انجمن انبوه سازان خراسان رضوی تاکید کرد:
رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی کارفرمایی انبوه سازان مسکن و ساختمان خراسان رضوی با توجه به اهمیت رویداد برگزاری همایش سراسری ساخت و ساز و رونق اقتصادی به میزبانی خراسان رضوی ضمن توصیه به مدیران ارشد دولتی گفت: بعضا دولت و مجلس به تجربه، دیدگاه ها و پیشنهادهای بخش خصوصی کمتر توجه می کنند و این درد ما محسوب می شود.
کد خبر: ۳۷۰۴۸۰
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۶:۱۰ 01 February 2017
به گزارش تابناک رضوی، مهندس محمود پژوم افزود: امروز و در شرایط جاری کشور اگر چه دولتمردان ما تمام تلاش خود را می کنند اما به بخش خصوصی فقط در حد حرف، صحبت و گفتمان بسنده شده و در عمل و اجرا، اتفاقی نیفتاده است.
 
وی خروج مسکن از رکود را منوط به ارائه تسهیلات بانکی با مبالغ بالا و با نرخ سود پایین دانست و گفت: برای حاشیه نشینان شهری ، امروز تسهیلات بانکی سنگین است و معتقدیم علاوه بر افزایش مبلغ تسهیلات باید باز پرداخت وام ها به صورت 30 تا 40 ساله در نظر گرفته شود. ضمن اینکه زیر ساخت های لازم و تسهیلات مناسبی از سوی شرکت های خدماتی، شورا و شهرداری در نظر گرفته شود.
 
مهندس پژوم با اشاره به حادثه حریق ساختمان پلاسکو درتهران و ضرورت توجه هر بیشتر به بافت های فرسوده گفت: امروز نباید از توجه به بافت های فرسوده غفلت کرد و کارهای خوب و ارزنده انبوه سازان در پروژه هایی نظیر محور صاحب الزمان و مجد در مشهد می تواند یک الگو و نمونه موفقی محسوب شود.
 
شایان ذکر است همایش سراسری ساخت و ساز و رونق اقتصادی در روزهای اول و دوم اسفند 95 به میزبانی انجمن انبوه سازان خراسان رضوی و مجموعه فرهنگی تبلیغاتی ایران هنر در مشهد برگزار می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار