رییس هیات پرورش اندام استان:
رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان کرمانشاه گفت: میزبانی کرمانشاه در مسابقات قویترین مردان ایران منوط به همکاری صداوسیما است.
کد خبر: ۳۶۸۲۱۱
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۶ 28 January 2017
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،حسین شیروانی اظهارکرد: هیات پرورش اندام استان کرمانشاه درخواست میزبانی مسابقات قویترین مردان ایران را به فدراسیون ارسال کرده، اما هنوز موافقت قطعی فدراسیون را نگرفته ایم.

 وی ادامه داد: فدراسیون مشغول رایزنی با صداوسیما است که بتواند اجازه پخش تلویزیونی آن را بگیرد و اگر این اتفاق صورت گیرد، استان کرمانشاه به عنوان یکی از گزینه های میزبانی مورد بررسی فدراسیون قرار می گیرد.

 رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان کرمانشاه گفت: برگزاری این مسابقات بیش از یک میلیارد و 300 میلیون تومان هزینه دارد که چنانچه فدراسیون با این میزبانی موافقت کند، ما در استان کرمانشاه و فدراسیون در سطح کشور به سراغ جذب اسپانسر می رود، چراکه وقتی این مسابقات پخش تلویزیونی داشته باشد اسپانسر از هر نقطه ای از کشور تمایل حضور در این برنامه را دارد.

 شیروانی تصریح کرد: این مسابقات در صورت تایید نهایی، اسفند ماه برگزار خواهد شد و توسط صداوسیما ضبط می شود که در ایام تعطیلات نوروز از طریق شبکه سوم سیما پخش سراسری شود.

 وی در خصوص مکان برگزاری این مسابقات گفت: چون این مسابقات در زمستان برگزار می شود، اگر ترجیح بر این باشد که در فضای باز برگزار شود، آن را در شهرستان مرزی قصرشیرین برگزار خواهیم کرد، اما اگر تصمیم بر برگزاری آن در فضای سالنی باشد، این مسابقات را در همین کرمانشاه برگزار خواهیم کرد.

 رییس هیات پرورش اندام و بدنسازی استان کرمانشاه تاکید کرد: اگر فدراسیون با میزبانی کرمانشاه در این مسابقات موافقت کند، باید مسئولین ارشد استان به ویژه استانداری، اداره کل ورزش و جوانان و شهرداری کرمانشاه همکاری ویژه ای با ما داشته باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار