در آیینی مدیرکل جدید فرودگاه‌های استان یزد معرفی و از زحمات و تلاش‌های مدیر پیشین این مجموعه قدردانی شد.
کد خبر: ۳۴۶۸۶۳
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۲ 21 December 2016

به گزارش تابناک یزد،رئیس هیأت‌ مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های کشور در این آیین اظهار داشت: باید تعادل میانگین درآمد و هزینه در فرودگاه‌ها را حفظ کرد.

رحمت‌الله مه‌آبادی به تشریح وضعیت فرودگاه‌های کشور پرداخت و ادامه داد: بسیاری از فرودگاه‌ها در سطح کشور مشکل مالی دارند و درآمدی که دارند در مقایسه با هزینه‌های آن‌ها بسیار ناچیز است.

وی اضافه کرد: فرودگاه یزد نیز با درآمدی نزدیک به 57 میلیارد ریال، اعتباری بیش‌از 240 میلیارد ریال هزینه کرده است که اگر این روند ادامه داشته باشد فرودگاه‌داری برای ما بسیار دشوار خواهد بود.

رئیس هیأت‌ مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های کشور عنوان کرد: از جمله مواردی که برای شرکت فرودگاه‌های کشور دارای اهمیت است افزایش درآمدها و برقراری تعادل بین درآمد و هزینه است.

وی با تاکید بر شناسایی منابع جدید و پایدار درآمدی در فرودگاه‌ها تصریح کرد: براساس اینکه نشست و برخاست پروازها نیز شامل درآمد شده است، درآمد فرودگاه یزد به طرز محسوسی به 30 میلیارد ریال کاهش خواهد لذا باید برای افزایش درآمدها و برقراری تعادل، برنامه‌ریزی جدی در این زمینه صورت گیرد.

مه‌آبادی با بیان اینکه فرودگاه شهید صدوقی یزد جزو فرودگاه‌های خوب کشور به شمار می‌آید اضافه کرد: دیگر وظایفی که به عهده فرودگاه یزد گذاشته شده تکمیل سامانه‌های مورد نیاز همچنین ارتقای سطح سرویس‌دهی در پروازها برای جلب رضایت بیشتر از مسافران است که باید مجدانه پیگیری شود.

وی جایگاه فرودگاه استان در سطح کشور را نهم اعلام کرد و گفت: توجه به حقوق شهروندی از دیگر خواسته‌های ما از مدیریت جدید فرودگاه‌های استان یزد است ضمن اینکه باید سیستم جدید ایمنی در این فرودگاه استقرار یابد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار