رئیس انجمن صنفی دفاتر پیشخوان دولت استان یزد با اشاره به لزوم ارائه خدمات مطلوبتر به مشتریان گفت: درآمد و هزینه‌های دفاتر پیشخوان تناسبی باهم ندارند.
کد خبر: ۳۴۶۷۸۸
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۸ 21 December 2016

به گزارش تابناک یزد،محمدرضا امانی  در دومین همایش دفاتر پیشخوان دولت و دستگاه‌های خدمات‌دهنده استان یزد اظهار داشت: دفاتر پیشخوان در سطح استان توجه به نیاز مشتریان را لازمه فعالیت اقتصادی خود می‌دانند.

وی با بیان اینکه دفاتر پیشخوان دولت نظارت مستمر می‌شوند ادامه داد: با تداوم نظارت‌ها نظم در ارائه خدمت روند نزولی به خود گرفته اما اشکالاتی هم دارد که برنامه‌ریزی برای رفع این مشکلات شده تا خدمات بهتری ارائه شود.

رئیس انجمن صنفی دفاتر پیشخوان دولت استان یزد تدوین برنامه‌های آموزشی و برگزاری دوره‌های بازآموزی را در کاهش مشکلات روند کار موثر برشمرد و اضافه کرد: بیش از یک دهه از فعالیت دفاتر پیشخوان می‌گذرد و در بیشتر موارد شهروندان به سراغ دفاتر می‌آیند و این نشان دهنده رضایت شهروندان و البته افزایش مسئولیت دفاتر است.

وی بیان داشت: مشکلی دیگری که در این دفاتر وجود دارد عدم تناسب درآمد و هزینه‌های دفاتر است که باید در سطح عالی نسبت به بازنگری در نرخ کارمزد خدمات اقدام کرد.

امانی با تاکیدبر رفع و کاهش دغدغه‌های دفاتر پیشخوان با همدلی و تعامل مسئولان عنوان کرد: توجه به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در ارائه خدمات پنجره واحد از سوی دفاتر و لزوم توسعه اشتغال در ارائه خدمات و برون‌سپاری‌ها بسیار مهم است که باید مورد توجه قرار گیرد.

این مسؤول با اشاره به نقش دفاتر در ارائه خدمات مطلوب به مردم اضافه کرد: مسیر اصلی در تعریف طرح پنجره واحد، ایجاد شرایط مساعد به منظور توانمندسازی برای توسعه ارائه خدمات بوده است لذا باید توان اجرایی را در این زمینه افزایش داد و با تقویت بنیه اقتصادی دفاتر نسبت به نظم و انسجام در ارائه خدمات اقدام کرد.

رئیس انجمن صنفی دفاتر پیشخوان دولت استان یزد با بیان اینکه 170 خدمت در دفاتر پیشخوان دولت ارائه می شود تصریح کرد: شایسته است خدمات را به طور مطلوب و با نظارت و همراهی دستگاه‌ها و توسعه هرچه بیشتر این خدمات ارائه کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار