مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران از تخریب 6 سازه غیرمجاز در بنادر استان در سال جاری خبرداد.
کد خبر: ۳۴۳۶۶۴
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۶ 14 December 2016
ایسنا، سیاوش رضوانی با اشاره به عملکرد اداره کل در بخش تخلیه و بارگیری کالا اظهار کرد: میزان عملیات تخلیه و بارگیری کالا در بندر نوشهر طی 8 ماهه سال جاری 441 هزار تن و در بندر فریدونکنار 65 هزار تن بوده است.
 
مدیر کل بنادر و دریانوردی استان مازندران تصریح کرد: تکمیل و بهره برداری انبارهای جدید سرپوشیده به مساحت 32 هزار مترمربع و سیلوی جدید غلات به ظرفیت 15 هزار تن با مشارکت بخش خصوصی و با اعتباری بالغ بر 380 میلیارد ریال موجب افزایش ظرفیت عملیاتی تخلیه و بارگیری کالا در بندر نوشهر شده است.
 
وی، تکمیل و بهره برداری ساختمان های عملیاتی و مرجع دریایی (برج کنترل) و احداث باسکول جدید بندر نوشهر را از دیگر پروژه های سرمایه ای اداره کل در سال جاری بر شمرد.
 
رضوانی، احداث راه دسترسی و سامانه رسوبگیر بندر نوشهر را از مهم ترین اولویت های اداره کل عنوان و خاطر نشان کرد: خوشبختانه با حمایت های جدی سازمان بنادر و دریانوردی و مقامات استانی و شهرستانی، عملیات اجرایی آن ها آغاز خواهد شد.
 
وی، بازسازی و تعمیر اساسی اسکله های تجاری و نفتی بندر نوشهر را از دیگر پروژه های مطالعاتی و در دست اقدام اداره کل بر شمرد.
 
مدیر کل بنادر مازندران با تشریح طرح های در دست اقدام بندر فریدونکنار خاطرنشان کرد: مطالعه و اجرای ساختمان های عملیاتی و مرجع دریایی (برج کنترل) و ساختمان گارد بندر فریدونکنار از مهم ترین پروژه های زیر بنایی این بندر است.
 
رضوانی با تشریح عملکرد بخش نگهداری تجهیزات اظهار کرد: ساخت یک فروند بارج 500 تنی مقابله با آلودگی نفتی با اعتباری بالغ بر 19 میلیارد ریال، بازسازی و تعمیر اساسی زیر آبی شناورهای لایروب، یدک کش و راهنمابر و آماده به کاری 92 درصدی تجهیزات استراتژیک بندر نوشهر از مهم ترین اقدامات این بخش بوده است.
 
وی، موضوع ساماندهی سواحل را از دیگر اولویت های اداره کل در سطح استان مازندران برشمرد و افزود: با حمایت مراجع قضایی و اجرایی استان، از ابتدای سال جاری تاکنون 6 مورد حکم قلع و قمع سازه های غیر مجاز ساحلی اجرا شد و خوشبختانه با اقدامات انجام شده طی سال های اخیر روند ساخت و سازهای غیر مجاز در نوار ساحلی استان بطور چشمگیری کاهش داشته است. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار